Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس امشب خبری مبنی بر درخواست کمک از هواداران را روی خروجی سایت خود قرار داد که پس از اعتراض برخی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس، این خبر از روی خروجی این سایت حذف شد!

متن خبر منتشر شده روی سایت رسمی پرسپولیس به شرح زیر بود:

"به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با عنایت به شرایط حساس کنونی که پرسپولیس در مقطع حساسی قرارگرفته است و به زمان بیشتری برای دسترسی به بخشی از منابع درآمدی خود نیاز دارد و با توجه به تماس‌های مکرر هواداران مبنی بر تمایل به حمایت مالی از باشگاه محبوبشان، در کنار فعالیت و همکاری کارگزار، به اطلاع می‌رساند، آن دسته از هواداران که تمایل به انجام این امر و حمایت و تقویت تیم در بخش اقتصادی دارند، می‌توانند همیاری خود را به هر میزان از طریق واریز به شماره کارت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

............. انجام دهند.

لازم به ذکر است، مبالغ اعطایی از این طریق بدون واسطه و به طور مستقیم در اختیار خود باشگاه قرار خواهد گرفت."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • حواله علی پی
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران