Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پی بازگشت غرورآفرین پیکر مطهر شهید مدافع حرم از سوریه، یکبار دیگر حال و هوای قزوین، شهدایی و مملو از عشق و ارادت به حضرت زینب (س) و مدافعان حرم شده است.

شهید شیری در درگیری‌های سال ۹۴ در منطقه العیص استان حلب به همراه ۲ رزمنده دیگر قزوینی در عملیات قبه الخضرا به شهادت رسیدند که پیکر پاک وی به تازگی به همراه هفت تن از شهدای خان طومان به وطن بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، ویژه برنامه‌های گرامیداشت شهید شیری از ساعت ۱۰ صبح فردا مقابل مزار شهدای گمنام شهر آبیک آغاز می‌شود و روز شنبه ۲۶ مهر ماه همزمان با شهادت امام رضا (ع) با حضور حداقلی مردم به دلیل شیوع کرونا در شهر اقبالیه تشییع خواهد شد.

این شهید بزرگوار یکم آذرماه سال ۱۳۶۵ در روستای گرماب خدابنده به دنیا آمد، پدرش شعبانعلی و مادرش رقیه آقائی نام داشت.

شهید شیری که تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دفاعی ادامه داد، در تاریخ ۱۱ فروردین سال ۱۳۸۷ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر و دختر شد.

این شهید والامقام که پاسدار بود، توسط سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین و به‌عنوان فرمانده دسته و مدافع حرم در جبهه دفاعی سوریه حضور یافت و چهارم آذر سال ۱۳۹۴ در سوریه، بر اثر انفجار تله انفجاری و اصابت ترکش و جراحات وارده شهید شد و تا پنج سال اثری از پیکرش به دست نیامد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا استان قزوین هدایت الله جمالی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا استان قزوین بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک در این دیدار گفت: عزت و اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهیدان است.
شهید حسین ایرانی سال ۶۷ در سن ۲۴ سالگی در منطقه فاو به شهادت رسید.
پیکر این شهید پس از ۱۰ سال تفحص؛ سال ۷۷ به میهن بازگشت و در زادگاهش آرام‌ گرفت.
شهرستان خوروبیابانک ۱۲۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد