Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود برگزاری دور رفت لیگ کشتی آزاد، هیات کشتی مازندران هنوز رضایتنامه ۲ کشتی‌گیر استقلال را صادر نکرده؛ موضوعی که باعث شد سینا غلامی و محمد رمضان پور فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهند.

به گزارش ایسنا، با وجود برگزاری رقابت‌های دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد، هیات کشتی مازندران در اقدامی عجیب، رضایتنامه محمد رمضان پور و سینا غلامی آزادکاران اوزان ۶۱ و ۹۲ کیلوگرم استقلال را صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام هیات کشتی مازندران در حالی است که هیات کشتی قائمشهر رضایتنامه سینا غلامی را صادر کرده اما مسئولان هیات کشتی مازندران بر خلاف قولشان هنوز رضایتنامه این کشتی‌گیر را به فدراسیون کشتی ارسال نکرد اند.

این موضوع باعث شده این ۲ کشتی‌گیر نتوانند برای استقلال در دور رفت به میدان بروند و تمرینات چند ماهه آن‌ها به هدر برود.

رمضانپور و غلامی ابتدا با تیم دریاچه ارومیه قرارداد خود را امضا کردند اما با منحل شدن این تیم و بر اساس توافقنامه مسئولان دریاچه ارومیه و استقلال، کلیه کشتی‌گیران و اعضای کادر فنی این تیم راهی استقلال شدند.

تاکنون پیگیری این ۲ کشتی‌گیر و اعضای کادر مدیریتی استقلال برای گرفتن رضایتنامه به جایی نرسیده است.

این ۲ کشتی‌گیر با تمرینات منسجم از آمادگی بسیار خوبی جهت حضور درلیگ برخوردار بودند و انگیزه زیادی برای مبارزه جلوی چشمان کادر فنی تیم ملی در دور رفت لیگ برتر کشتی داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم کشتی استقلال تهران هیات کشتی مازندران هیات کشتی مازندران ۲ کشتی گیر دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها

قطره از بارش‌ پراکنده باران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بیشترین بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری از عشایر و کوهنوردان خواست: از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک