Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه آزمون‌ها دارای قوانینی هستند که همه شرکت کننده‌ها مستلزم رعایت آن هستند. آزمون‌های کنکور در هر مقطعی سخت‌ترین شرایط آزمون را دارد. ممنوعیت به همراه داشتن تلفن همراه یکی از این قوانین است که برای جلوگیری از تقلب افراد به کار برده می‌شود و از بردن آن به سر جلسه ممانعت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در یک گفت‌وگو خاطره‌ای جالب از همراه داشتن تلفن همراه سر جلسه کنکور دکترا را برای مخاطبان تعریف کرد که ویدئوی این گفت‌وگو مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و بین آن‌ها دست به دست می‌شود.

بیشتر بخوانید

تحلیل عزت الله ضرغامی درباره افزایش قیمت تخم مرغ

در ادامه ویدئوی خاطره جالب ضرغامی را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون دکتری کنکور دکتری خاطره جالب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین

متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ نسبت به ثبت نام از طریق این سایت اقدام کرده و این آزمون در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ برگزار خواهد شد.
در این مرحله فقط ۶۳ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی شامل سازمان‎های انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهر سازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم