Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ملامحمدی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار و تشدید نظارت ها، عرضه تخم مرغ به صورت دانه ای یا با شانه تخلف صنفی محسوب می شود و باید واحدهای صنفی تخم مرغ را به صورت کیلویی به فروش برسانند.

وی با اشاره به تشدید بازرسی ها به جهت کنترل قیمت ها در اصناف مختلف خصوصا نانوایی ها، گفت: از این پس آردها شناسنامه دار می شوند و بازرسی ها نیز به جد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ارومیه با اشاره به رفع مشکلات پیش آمده طی هفتع گذشته برای تهیه نان، گفت: باید نظارت ها بر زمان پخت خبازی ها افزایش یابد تا شاهد بروز مسایل و مشکلاتی در این حوزه نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه تخم مرغ تنظیم بازار تخلف صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران