Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش در توئیتی نوشت: شهدای خان طومان دل‌های ملتی قدرشناس را با خویش همراه دارند. خبرگزاری میزان- محسن حاجی میرزایی در حساب توئیتری خود نوشت: شهدای خان طومان شهر به شهر بر بال ملائک سفر می‌کنند و دامن کشان دل‌های ملتی قدرشناس را با خویش همراه دارند.
هفت شهید والامقام اردیبهشت سال ۹۵ در نبرد با تکفیری‌ها در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی فر از استان مازندران، شهید زکریا شیری از استان قزوین، شهید مجید سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان شهدایی هستند که در روز‌های اخیر به میهن بازگشته و مراسم تشییع پیکر پاک آن‌ها برگزار شد.   بیشتر بخوانید: هزینه حق بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان اعلام شد انتهای پیام/ برچسب ها: شهدا آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهدا آموزش و پرورش خان طومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر معلم شهید از میدان فردوسی به سمت وزارت آموزش و پرورش تشییع می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از مسؤولین شهرستان ورامین شب پنج‌شنبه با حضور در منزل شهید «حجت‌الله یوسفیه»، خبر کشف پیکر مطهر این شهید والامقام و شناسایی هویت وی را پس از ۳۹ سال چشم‌انتظاری، به خانواده معظم او اعلام کردند.

شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

این شهید والامقام در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «این خون شهداست که به انسان انسانیت، حرکت و تکامل می‌دهد».

مراسم مداحی، روضه خوانی و وداع با پیکر این معلم شهید امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ساعت ۱۰:۴۵ صبح از میدان فردوسی به سمت خیابان شهید قرنی وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی به سمت وزارت آموزش و پرورش تشییع می‌شود