Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین خلیلی معاون فرمانداری رامهرمز گفت: مردم از هجوم به پارک خطی این شهرستان در شب‌ها جداً خودداری کنند، زیرا اگر همکاری صورت نگیرد ما به این زودی‌ها از دست کرونا ویروس رهایی پیدا نخواهیم کرد بنابراین آگاهی مردم و همکاری آنها بسیار ضروری است.

طی هفته گذشته چراغ های پارک خطی محور رامهرمز به اهواز همچنان روشن بود، اما یکی از مصوبات مهم ستاد مقابله با کرونا برای کاهش تجمع  ها خاموشی و تعطیلی پارک و بوستان‌های شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور چشمگیر دانش‌بنیان‌ها و پارک‌های فناوری تا اکتشاف و تولید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در حالی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت آغاز کرد که افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت امسال وشکست پروژه تحریم حکایت دارد.

در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

وزیر نفت در آیین گشایش بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تاکید کرد که دولت سیزدهم معطل قدرت‌های بزرگ نشد و بر توان داخلی تکیه کرد و ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزود.

به گفته اوجی؛ وزارت نفت اکنون در مقابل خود ۱۳۰ میلیارد دلار پروژه نیمه‌تمام (۳۰۰ پروژه) و جدید (۱۰۰ پروژه) دارد، ازاین‌رو این اطمینان را به شرکت‌ها و سازندگان داخلی می‌دهیم، همان‌طور که تاکنون از ظرفیت آنها بهره برده‌ایم، از این پس نیز به این روال ادامه دهیم. وزارت نفت با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برنامه‌های افزایش تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را در دستور کار خود داشته است و هزار قرارداد با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار به امضا رسیده است.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه در محل بین‌المللی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از حضور چشمگیر دانش‌بنیان‌ها و پارک‌های فناوری تا اکتشاف و تولید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید فناورانه در اینوتکس ۲۰۲۴
  • اقدام جالب باشگاه نساجی برای دیدار حساس در اهواز
  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله