Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشان گفت: طرح توزیع گوشت متبرک قربانی دهه آخر صفر به همت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید مدرس مسجد جامع شهر هوره اجرا شد.

«لیلا درخشان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح توزیع گوشت متبرک قربانی دهه آخر صفر به همت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید مدرس مسجد جامع شهر هوره اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مدرس مسجد جامع شهر هوره ادامه داد: همزمان با دهه آخر صفر تعداد ۲۵ بسته گوشت متبرک قربانی، بین خانواده های نیازمند که از قبل توسط اعضای کانون شناسایی شده بود توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: هزینه ۲۵ بسته گوشت متبرک قربانی توسط خیران برنامه سمت خدا و همچنین مؤسسه حضرت خدیجه (س) استان قم تأمین شده است.

 

درخشان گفت: بسته های گوشت متبرک قربانی با حفظ حرمت و شان خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند که قبل‌تر از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در محله‌های مختلف شهر شناسایی شدند، توزیع ‌شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مدرس مسجد جامع شهر هوره ادامه داد: این بسته های گوشت قربانی در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری و رزمایش مواسات و همدلی برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا صورت گرفته است.

 

وی افزود: امیدواریم با جذب کمک های بیشتر از مردم و خیرین، خدمات رسانی به خانواده های کم درآمد و آسیب دیده از کرونا تداوم داشته باشد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های گوشت متبرک قربانی برنامه سمت خدا گوشت متبرک قربانی دهه آخر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین