Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:11:56 GMT

۱۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۷۵۶۸

۱۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد

سردار حاجی محمد مهدیان نسب چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال بیش از سه تن انواع مواد مخدر کشف شد که ۹۰ درصد آن از نوع سنتی می‌باشد.

وی بیان کرد: میزان تصادفات خسارتی ۴۴ درصد کاهش و میزان تصادفات جرحی نیز ۲۸ درصد کاهش یافته و تعداد جان باختگان تصادفات نیز ۲۷ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدیان نسب افزود: طی سه سال گذشته تا کنون ۶ هزار قبضه سلاح را جمع آوری و تحویل وزارت دفاع داده‌ایم.

وی گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار سلاح شکاری غیرمجاز و سلاح‌های جنگی غیرمجاز کشف و ۱۸ هزار و ۸۸۴ عدد مهمات نیز در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ۲۳ مردادماه قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در لرستان تشکیل و ۱۱ طرح مقابله‌ای اجرا شد.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: امسال ۹۸۸ نفر اراذل و اوباش، شرور و مخل امنیت دستگیر و ۵۸۶ نفر اراذل احضار و ۷۵ نفر اراذل و اوباش نوظهور نیز دستگیر و ۳۹ نفر اراذل و اوباش متواری از استان تحت تعقیب هستند.

وی افزود: جرایم مسلحانه طی امسال افزایش و در مجموع جرایم تیراندازی یا درگیری‌های فردی دسته جمعی ۱۵ درصد افزایش داشته همچنین هشت هزار و ۱۸۴ مورد نزاع فردی و ۴۰۰ فقره نزاع دسته جمعی در استان رخ داد.

وی بیان کرد: ۶۶ فقره قتل طی امسال در لرستان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته همچنین قاتلین ۵۹ فقره قتل دستگیر شده اند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی لرستان کالای قاچاق لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی لرستان کالای قاچاق لرستان فرماندهی نیروی انتظامی لرستان کالای قاچاق لرستان اخبار کنکور اراذل و اوباش درصد کاهش نفر اراذل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد