Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه فاز نخست عملیات سرچم - اردبیل تا چند روز آینده آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرزاد قلندری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی اردبیل اظهار داشت: با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه فاز نخست عملیات سرچم - اردبیل تا چند روز آینده آغاز می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یک هزار و 100 میلیارد ریال برای بهره‌برداری از 35 کیلومتر از این مسیر تخصیص یافته و 60 کیلومتر نیز نهایتاً تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد که اقدامات لازم در راستای زیرسازی و ملزومات اساسی آن در حال انجام است که می‌تواند در توسعه استان نقش حائز اهمیتی ایفا کند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ریل‌گذاری 30 کیلومتر از مسیر راه‌آهن اردبیل - میانه نیز به همین منظور انجام یافته و تا پایان امسال 100 کیلومتر می‌شود که در این زمینه با توجه به فعال بودن قطعات و ملزومات پروژه درصدد هستیم در اسرع وقت به اتمام برسد.

قلندری ادامه داد: هم‌اکنون این پروژه با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و در این زمینه زیرسازی و ریل‌گذاری آن نیز به 70 درصد رسیده است که انتظار داریم در راستای اتمام این پروژه به تمامی اهداف توسعه‌ای خود دست یابیم.

30 درصد ظرفیت پروژه آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر وارد مدار تولید می‌شودرئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر: چرا پروژه آبرسانی به اراضی "حله" 7سال بلاتکلیف مانده است؟پروژه زمین‌گرمایی مشگین شهر امسال وارد مدار برق کشور می‌شود

وی اظهار کرد: عملیات تونل دوم حیران جاده نمین - آستارا نیز تا پایان تیر ماه سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که شرط اساسی برای اتمام این پروژه وضعیت مساعد آب و هوایی است که انتظار می‌رود در اتمام پروژه‌های مربوطه نقش شایانی ایفا کند.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد