Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:06:05 GMT

اجرای 38 هزار تن آسفالت در همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۷۷۴۵

اجرای 38 هزار تن آسفالت در همدان

مسعود دهبانی‌صابر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان از مدیریت شهری آسفالت‌ریزی معابر است اظهار کرد: امسال چهار اکیپ آسفالت‌ریزی در سطح منطقه به طور همزمان فعال بودند تا بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

وی با بیان اینکه در کنار پروژه‌های بزرگ آسفالت‌ریزی توجه ویژه‌ای به معابر فرعی و کوچه‌ها داشتیم افزود: عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر فرعی از طریق مدیران نواحی، کارشناسان فنی و شهروندانی که با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرند بررسی و اولویت‌بندی شده و به سرعت عملیات آسفالت‌ریزی آنها صورت می پذیرفت که بالغ بر صد کوچه و معبر ترمیم و آسفالت‌ریزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شهرداری منطقه یک همدان ادامه داد: در بودجه سال جاری ۲۴۰ میلیارد ریال برای آسفالت‌ریزی در سطح منطقه در نظر گرفتیم که این امر با اکیپ‌های دستی و فینشری به صورت شبانه‌روزی صورت پذیرفت و با تلاش همکاران بخش فنی توانستیم حدود ۳۸ هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا کنیم.

وی گفت: در سال جاری عملیات آسفالت‌ریزی لاین جنوبی بلوار ارم با مساحتی ۲۰ هزار متر مربعی با استفاده از فناوری آسفالت پلیمری صورت پذیرفت که از مزایای اجرای این اسفالت می توان به بهبود چسبندگی بین قیر و سنگدانه اشاره کرد که باعث افزایش چشمگیر کیفیت و عمر آسفالت اجرایی می‌شود.

دهبانی‌صابر ادامه داد: این نوع از آسفالت پلیمری با سازگاری بالا با آب و هوای همدان طراحی شده است و از ویژگی‌های آن می‌توان به عدم تغییر شکل آسفالت در بلندمدت، چسبندگی بیشتر، مقاومت مناسب در برابر تغییر و حرکت، انعطاف در برابر تغییرات دمایی و... اشاره کرد.

وی از اجرای آسفالت بلوار کولاب با استفاده از فناوری لایه زیرین ژئوتکستایل خبر داد و گفت: این محصول از الیاف پلی پروپیلن و پلی استر تشکیل شده واستفاده از این لایه باعث از بین رفتن ترکهای انعکاسی، افزایش مقاومت در برابر پوسیدگی و سایش و افزایش طول عمر آسفالت می شود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان افزود: در کوی خاتم و مدرس تقاضای زیادی از سوی شهروندان برای اجرای عملیات آسفالت ریزی داشتیم که با استفاده از نظرات کارشناسان معابر دارای مشکل به طور کامل شناسایی شدند و بالغ بر هشت هزار تن آسفالت در معابر این دو کوی توزیع و پخش شد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: آسفالت عملیات آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد