Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:30:55 GMT

جاعل اسناد دولتی در دام پلیس ابهر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۷۸۴۲

جاعل اسناد دولتی در دام پلیس ابهر

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری یک نفر به اتهام جعل مدارک دولتی و گواهینامه تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

محمد مهدی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه فردی در زمینه جعل اسناد دولتی و صدور گواهینامه‌های تحصیلی فعالیت می‌کند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نتایج تحقیقات انجام شده در این زمینه، اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد شخصی غیربومی در یک واحد صنفی خدمات کامپیوتری در شهرستان، اقدام به جعل اسناد دولتی و صدور گواهینامه‌های تحصیلی می‌کند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی و کسب دستور مقام قضایی، از واحد صنفی فوق بازدید کردند که در سیستم رایانه متهم حاوی تصاویر اوراق و امهار ادارات دولتی و خصوصی است.

این مسئول با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده فردی سابقه‌دار است، متذکر شد: این فرد در بازجویی‌های به عمل آمده به جعل مدارک شناسایی و هویتی اعتراف و هدف و انگیزه خود را کسب درآمد اعلام کرد.

مهدی‌خانی با اشاره به رصد جدی پلیس در زمینه تخلفاتی از این قبیل، گفت: گاها عدم توجه به مدارک تحصیلی در برخی از اماکن زمینه سوءاستفاده برخی از افراد شیاد و فرصت‌طلب را برای تهیه مدارک جعلی و یا دریافت این مدارک ترغیب می‌کند که پلیس با اینگونه افراد به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان جعل جاعلان اسناد دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد