Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:47:53 GMT

مدافع ذوب‌آهن به تیم فولاد خوزستان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۷۹۸۴

مدافع ذوب‌آهن به تیم فولاد خوزستان پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، «مهران درخشان مهر» با عقد قرارداد یک‌ساله به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد و بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با پیراهن قرمز نماینده شهر اهواز سپری خواهد کرد.

این بازیکن ۲۲ ساله فوتبال کشور سابقه بازی را در تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران دارد.

همچنین بازی تدارکاتی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان که قرار بود بیست و پنجم مهرماه امسال در اصفهان برگزار شود، به علت دیدار این دو تیم در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در مقابل یکدیگر لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این باشگاه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات علی سبحانی، عارف غلام‌پور، محسن فروزان، شروین بزرگ، بهزاد دودانگه، حسین ابراهیمی، سید مهران موسوی، احمد گوهری و سینا شاه‌عباسی را به خدمت گرفته بود و قرارداد لوسیانو پری را، محمد قاسمی‌نژاد، محمد آبشک، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده، امید صیدالی، احمد جنادله و احمدرضا جلالی را تمدید کرد.

کد خبر 5048824

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان نقل و انتقالات فوتبال ورزش خوزستان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر اربعین حسینی شیوع کرونا آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی لطفی پس از اینکه در دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و توانست پاس گل سوم آلومینیوم را با ارسال دیدنی از روی کرنر به شروین بزرگ بدهد و زمینه‌ساز کامبک تیمش در وقت‌های اضافه شود، برابر فولاد خوزستان نیز عملکرد موفقی ارائه داد.

این هافبک ریزنقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان پس از حملات متوالی از سمت چپ زمین توانست تاثیر خود را بگذارد و پاس رو به جلوی او با ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر محمدامین کاظمیان تبدیل به گل مساوی آلومینیوم اراک شود.

لطفی که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان توانسته بود چهار پاس گل برای نتیجه‌گیری آلومینیوم اراک بدهد، در بازی اخیرشان هم عملکرد خوبی داشت تا بتوانند با کسب امتیاز به استقبال دیدارهای آینده بروند.

آلومینیوم اراک دو روز دیگر باید به مصاف پیکان برود که برخی بازیکنان این تیم از جمله محمدمهدی لطفی تجربه حضور در جمع خودروسازان را دارند و به دنبال درخشش و کسب پیروزی برابر تیم سابق خود هستند.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد