Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان از برگزاری نماز جمعه پنجم مهرماه در ۴۹ نقطه استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین جزئیات برگزاری نماز جمعه در مناطق مختلف استان اظهار داشت: نماز جمعه این هفته در 49 نقطه استان کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نماز جمعه این هفته پنجم مهرماه در تمامی مناطق استان به جز شهرهای کرمان، زرند، سیرجان، بافت، بردسیر، رفسنجان و کوهبنان برگزار می‌شود افزود: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان تابع تصمیمات ستاد کرونا است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان با بیان اینکه نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی ستاد کرونا در استان برگزار می‌شود گفت: محیط برگزاری نماز جمعه و مصلاها در شهرهای تعیین شده برای حضور نمازگزاران ضدعفونی شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: از نمازگزاران شهرهای اعلام شده درخواست می‌شود برای حضور در نماز جمعه ماسک، مهر، سجاده، پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند.

نماز جمعه کاشان به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شودنماز جمعه این هفته در همه شهرهای استان گلستان اقامه می‌شودنماز جمعه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری اقامه نمی‌شود

جعفری گفت: این تصمیمات در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان اتخاذ شده است.

به گزارش تسنیم؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه قبل شیوع ویروس کرونا در 56 شهر و منطقه استان کرمان برگزار می‌شد.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان نماز جمعه این هفته گذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۴ اردیبهشت در استان فارس اقامه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند