Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار تهران گفت: مردم حق دارند از راه‌های حمل و نقل ارزان قیمت برخوردار شوند، لذا در شهرستان قرچک ایجاد و راه اندازی قطارهای سریع و سیر برقی در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات شهرستان قرچک با اشاره به مشکل کمبود آب شرب در این منطقه اظهار داشت: آبهای سطحی در اکثر نقاط استان تهران به وفور دیده میشود که قابلیت استفاده نداشته اما تأمین آب شیرین، قابل مصرف و با کیفیت از آب‌های زیرزمینی بلامانع است که استان تهران در زمینه تأمین این مشکلات و دست پیدا کردن به این مهم تا پایان دولت با جدیت پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان اینکه راهسازی در هر شهرستان و منطقه‌ای حائز اهمیت است، افزود: مردم حق دارند که از راه‌های حمل و نقل ارزان قیمت برخوردار شوند، لذا در این منطقه ایجاد و راه ‌ندازی قطار‌های سریع و سیر برقی در دستور کار قرار دارد که با تخصیص بودجه، بخشی از مشکلات حمل و نقلی جنوب شرق استان به کلان شهر تهران رفع می‌شود.

استاندار تهران در ادامه گفت: رسیدگی به سایت ادارات شهرستان قرچک  با توجه به تازه تاسیس بودن آن می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و با وجود استیجاری بودن ساختمان‌های اداری‌ این شهرستان شهرداری و ادارات مذکور باید همکاریهای لازم را در جهت رفع مشکلات داشته باشند.

محسنی بندپی با بیان اینکه مشکلات و کمبودهای ادارات و تعامل با شهرداری با همکاری فرماندار پیگیری می‌شود، اظهار داشت: این شهرستان به رغم مشکلات متعددی، دارای ظرفیت اقتصادی و صنعتی نیز است که وجود شهرک صنعتی فعال ، پویا و هدفمند گواهی برقوت این شهرستان است.

کمبود آب شرب در شهرستان قرچک جدی است/ تنها نیمی از نیاز آب شرب قرچک تامین می شودگزارش ویدئویی| روایت تسنیم از سبک جدید گروه‌های جهادی شهرستان قرچک در خدمت‌رسانی / جهادگرانی که مدارس فرسوده را آباد می‌کنندتهران| آرد خارج از شبکه در شهرستان قرچک کشف شدتوسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان قرچک سرعت گرفته است

 

وی تصریح کرد: قرچک به واسطه وجود شهرک صنعتی پویا و فعال در سال‌های پیش رو بهتر می‌شود و اعتباراتی نیز  که به آن اختصاص داده می‌شود یقینا برای توسعه و رفع مشکل اقتصادی در سطح کشور و اشتغال در شهرستان مربوطه کارگشا خواهد بود.

استاندار تهران در ادامه با تاکید بر اینکه قرچک ظرفیت خوبی در حوزه کشاورزی دارد و نیازمند رسیدگی است، اذعان داشت: قرچک دارای مشکلات متعددی از جمله کمبود زمین برای کشاورزی ، گلخانه ، ساختمان ادرات و همچنین بحث راهسازی و به خصوص ارتباط با تهران و غیره است که طی کارگروه های مختلف مربوطه مطرح و پیگیری می شود .

محسنی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک جنوب شرق استان تهران، قطب کشاورزی است، لذا باید تمرکز بیشتری روی آن صورت بگیرد، در حال حاضر شهرستان قرچک 15هکتار ظرفیت کشت گلخانه ای دارد و روبه رشد است.
انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو در خط ۵ رفع شده، تردد با قطارهای عادی هم در حال انجام و شرایط در روال عادی است.

گفتنی است؛ همچنین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود؛ برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

کد خبر 6093853

دیگر خبرها

  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • مشکلات روانشناختی چه ارتباطی با چاقی دارد؟
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان