Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی درخواست وزیر بهداشت و دستور رئیس جمهور رفت و آمدها به کلان شهرها با محدودیت‌هایی مواجه شود که از ساعت ۲۴ دیشب در دست اجرا است و انشاالله مردم همراهی کنند و از سفرهای غیر ضرور خودداری کرده و در خانه ماندن را ترجیح دهند چرا که بررسی‌ها نشان دهنده هر تعطیلی و سفرهای غیر ضرور ما را در پیک بیماری قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در خصوص دورکاری کارمندان عنوان داشت: در این زمینه نیز تصمیم سازمان استخدامی کشور طی بخشنامه‌ای در خرداد ماه اعلام شده و تکلیف شده دستگاه‌هایی که زیرساخت‌های لازم را برای انجام دورکاری دارند با اولویت برای کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و کسانی که سن بالای ۶۰ سال دارند و بانوان باردار و مادران شیرده از ظرفیت دورکاری استفاده کنند تا تراکم رفت و آمد کمتر شود.

وی در خصوص اعمال محدودیت‌های بیشتر در استان تهران گفت: در استان محدودیت‌های اعمال شده تداوم پیدا می‌کند و امیدواریم با تداوم آنها و انجام تست‌های غربالگری اضافی در استان تهران بتوانیم شناسایی به موقع و قرنطینه را انجام دهیم و تشکر می‌کنیم از کسانی که استفاده از ماسک از درب منزل را به صورت یک اولویت در نظر می‌گیرند چرا که همکاری مردم اثر بخش ترین مورد در جلوگیری از تداوم شیوع خواهد بود و در صنوف و مشاغل نیر در صورت عدم رعایت با جرایم روبرو می‌شوند و باید با انجام تدابیر و رعایت دستور العمل ها تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها کاهش دهیم.

محسنی بندپی در رابطه با ظرفیت بیمارستان‌های تهران عنوان داشت: ما در استان تهران ۱۴ هزار تخت بیمارستانی داریم که هم اکنون ۵ هزار تخت بیمارستانی پر است این عدد عدد بزرگی برای بستری‌ها و مبتلایان است و باید تلاش کنیم کاهش پیدا کند و به دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا توجه ویژه صورت بگیرد.

کد خبر 5048921

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان استان تهران هزار تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد