Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در کارگروه زیربنایی استان با اشاره به جابجایی روستای سعید کندی ماهنشان افزود: جابجایی برخی روستاهای استان طی سال‌های گذشته مطرح شده است که انجام چنین کاری به آسانی امکانپذیر نیست.

وی اظهار داشت: در جابجایی روستاها علاوه بر ۱۰۰ درصد مبلغ مجری طرح، باید ۱۵ برابر آن را نیز پیش بینی شود چراکه جابجایی، تبعات متعدد اجتماعی و معیشتی به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، ارزیابی هدفمند، برآورد دقیق منابع مالی و تامین آن، امکان سنجی صحیح و ابعاد مختلف اجتماعی را از مولفه های مهم در جابجایی یک روستا عنوان کرد و گفت: بررسی ها نشان می دهد جابجایی روستاها اقدام موفقی نبوده است و ساکنان به دلایل مختلفی به جای قبلی خود بازگشته اند.

حقیقی خاطرنشان کرد: بر این مبنا، متولیان و دست اندرکاران امر از روستای یاد شده بازدید داشته باشند و موضوعات مورد بحث با حضور دستگاه‌های متولی بررسی و منابع مورد نظر آن  مشخص و در نهایت طرحی جامع بدون ابهام ارائه و سپس در جلسه آتی مطرح شود.

وی افزود: طرح‌های مطالعاتی باید توسط پیمانکاران، مجریان و یا حتی شرکت ها تهیه و بر این اساس چنین طرح هایی به طور دقیق کارشناسی شده و سپس مدیریت صحیحی داشته باشد.

حقیقی اضافه کرد: تهیه طرح از سوی پیمانکار یا مجری باید ساز و کارهایی داشته باشد و بنابراین در جلسه باید مطالب به گونه ای مطرح شود که در زمان کوتاهی حاضرین در جریان کامل آن قرار گرفته و  به دنبال آن ایده های لازم را ارائه دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه طرح های ارائه شده در جلسه باید به صورت کامل از سوی مجری به دور از  هر گونه ابهاماتی مطرح شود، گفت: این طرح ها باید جامع ارائه باشد و نظر دستگاه متولی امر نیز مدنظر قرار بگیرد چراکه بی توجهی به این موارد به اتلاف وقت منتهی می شود.

حقیقی با تاکید بر اینکه مدیران در جلسات حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: این گروه در جلسات صاحب رای هستند و حضور آنان می تواند مشکلات احتمالی را کاهش دهد.

برچسب‌ها روستائیان استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان روستائیان استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان اخبار کنکور طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود

مهران افشاری در گفت‌وگو با خبر آنلاین البرز؛ اشاره به اینکه البرز اواخر اردیبهشت ماه میزبان رویداد جامعه پرداز است، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است.

وی ادامه داد: شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعلان اجتماعی استان همیشه از دغدغه‌مندان حوزه جمعیت و خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت‌های مردمی استان باشد.

افشاری با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مهمترین نقطه استراتژیک هر کشور مسئله خانواده است، افزود: بدون شک اگر در این حوزه کار شود مشکلات تمامی حوزه‌ها حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن تمام تمرکز خود را برای ضربه زدن به خانواده ایرانی به کار گرفته بنابراین باید این سنگر را حفظ کرده و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد به میزبانی البرز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901279

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم