Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@20:40:49 GMT

رشد فعالیت فرهنگی دانشگاه‌ها در بستر فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۸۹۳۷

رشد فعالیت فرهنگی دانشگاه‌ها در بستر فضای مجازی

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: علیرغم شرایط کرونایی کشور برنامه‌های فرهنگی به ویژه برنامه‌های دین و قرآنی دانشگاه‌ها در بستر مجازی رشد داشته است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، غلامرضا غفاری در جلسه شورای سیاستگذاری سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌ها که با حضور نحوی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، عسکری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت علوم و دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تقدیر از برنامه ریزی مناسب جشنواره عنوان کرد: آنچه که امروزه مهم است این است که فرهنگ قرآن و عترت باید در تمامی سطوح جامعه و تمام مراکز آموزش عالی گسترش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: خوشبختانه علیرغم شرایط کرونایی کشور برنامه‌های فرهنگی به ویژه برنامه‌های دین و قرآنی دانشگاه‌ها در بستر مجازی رشد داشته که این نشان از اهتمام دانشگاهیان به برنامه‌های فرهنگی مذهبی است.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره با اشاره به برنامه ریزی مرحله سراسری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، بیان کرد: جشنواره‌های دینی و قرآنی باید تلاش کنند که دایره مخاطبان خود را گسترده نمایند، از طریق این جشنواره ها، دانشجویان رشته‌های مختلف باید با قرآن پیوند برقرار نمایند و اگر این جشنواره‌ها بتوانند دانشجویان زیادی را جذب کنند، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی حل می‌شود.

غفاری ضمن بیان همراهی همه دستگاه‌های دانشگاهی در برنامه‌های مذهبی، افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اهتمام ویژه‌ای به اعتلای فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌ها دارد و برگزاری جشنواره قرآن و عترت یا این سابقه موید این موضوع است.

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/۴۰۸۴

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت علوم فعالیت فرهنگی غلامرضا غفاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم جشنواره قرآن و عترت دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه