Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم‌حسینی  وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بعد از دوران دفاع مقدس، شاید شیرین‌ترین دوران خدمت خود را در زمان خادمی مردم خراسان رضوی تجربه کردم.   او با اشاره به اینکه آگاهانه مسئولیت وزارت صمت را پذیرفته است، افزود: در حالی این مسئولیت را قبول کردم که کشور در شرایط خاصی قرار دارد، اما در عین حال با تمام توان در پیشبرد امور این وزارتخانه تلاش خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با توجه به شرایط موجود شاید ۷۰ درصد وقت خود را در خصوص تنظیم بازار، معیشت و ارتزاق عمومی مردم می‌گذرانم تا بتوانیم به تصمیمات درست برسیم.

رزم حسینی در خصوص موضوع خودرو بیان کرد: قیمت‌های دستوری، صنعت خودروی کشور را با زیان هنگفتی روبه‌رو کرده و درحال حاضر شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار هستیم.

او  با اشاره به لزوم اتخاذ برخی از تصمیمات چالشی وزارت صمت برای بهبود شرایط کنونی کشور تصریح کرد: اگر همه بپذیریم که در مسیر منافع ملی حرکت کنیم در درازمدت به نفع اقتصاد ملی کشور خواهد بود.

وزیر صمت تاکید کرد: برنامه‌ریزی شده است که از هفته آینده در مراکز عمده فروشی و بنکداری کنترل و نظارت‌های هوشمند صورت گیرد.

رزم‌حسینی اظهار کرد: در وزارت صمت بر این باوریم که در تصمیم‌گیری‌ها حتما باید با کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی به اجماع حداکثری برسیم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی نایب رئیس اول مجلس شوراس اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: رزم‌ حسینی محل وحدت و همدلی مدیران در خراسان رضوی بوده است و استان در دوره مدیریت او شاهد یک فضای آرام بود.

او افزود: مدل شخصیتی  رزم‌حسینی اجماع‌سازی است به این صورت که سازمان‌های دیگر را نفی نکرده و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند. نمونه این تفکر را در طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی  در خراسان رضوی داریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر صمت علیرضا رزم حسینی تنظیم بازار صنعت خودرو قیمت خودرو پارسی خبر رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایندها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد بر شمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

حسینی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

کد خبر 6097064

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران