Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@05:23:48 GMT

تکمیل طرح تفصیلی نیشابور تا سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۹۳۷۴

تکمیل طرح تفصیلی نیشابور تا سال آینده

صادق مالواجرد در رابطه با منطقه ثامن مشهد گفت: طرح تفصیلی منطقه ثامن تهیه‌شده است و بعد از اظهار نظر مدیریت شهری درباره این طرح، دوباره در شورای عالی مسکن و شهرسازی تصویب خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در گفت‌وگو با صبح توس گفت: مرجع تصویب طرح منطقه ثامن، شورای عالی مسکن و شهرسازی است، آخرین مصوبه این شورا این است که طرح تفصیلی ویژه، جهت ویژگی‌های منحصربه‌فرد بافت اطراف حرم اتفاق بی افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طرح تفصیلی منطقه ثامن تهیه‌شده است و بعد از اظهارنظر مدیریت شهری درباره این طرح، دوباره در شورای عالی مسکن و شهرسازی تصویب خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران خاطرنشان کرد: آنجا کانون تشیع است و به زائر و مجاور باید توأمان باهم دیده می‌شد.

صادق مالواجرد اظهار داشت: طرح راهبردی تهیه‌شده بود و باید ذیل آن طرح تفصیلی تهیه شود که هنوز به شورای عالی نرسیده است.

وی ادامه داد: شورای عالی باید پاسخگوی مصوباتی باشد که انجام داده، باشد. حتماً طرحی که تاکنون انجام‌شده است تصویب‌شده است و بررسی‌ها در آنجا شده است ولی بر اساس آنچه در بافت پیرامون حرم گذشته است، طرح پیشنهادی آینده بر اساس آن مطرح خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تأکید کرد: در سنوات گذشته اتفاقاتی که اطراف حرم افتاده است به‌هیچ‌عنوان قابل دفاع نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای عالی منطقه ثامن طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی امروز هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد. در این همایش یک روزه محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و تعدادی از معاونان وی به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است در این همایش تعدادی از اساتید دانشگاه‌های کشور و استان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان معماری، شهرسازی و گردشگری حضور داشتند. گفتگوی علی شهسوار خبرگزاری مهر را با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098494

دیگر خبرها

  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود