Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نخستین‌ دبیرخانه بینش مطهر دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی آغاز به کار کرد.

این مراسم‌ به‌ صورت‌ نشست مجازی با حضور مسئول نهاد مقام معظم رهبری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی، روسای تمام واحدها و مراکز و آموزشکده‌های سمای این استان و اعضای شورای فرهنگی و مسئولان کانون‌ها و بسیج اساتید دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی‌ همراه‌ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با سخنرانی سیدمحمدصالح هاشمی‌گلپایگانی رئیس مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی‌و موسس طرح بینش مطهر کشور آغاز شد.

وی با تبیین ضرورت پرداختن به اندیشه‌های شهید مطهری در دانشگاه و اهمیت آن در اصلاح بینش و رفتار عمومی جامعه اظهار امیدواری کرد که این اقدام دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی به‌عنوان الگویی برای سایر استان‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

برنامه‌ریزی برای‌ ترویج اندیشه‌های شهید مطهری بین استادان‌، دانشجویان، کارکنان و خانواده‌هایشان‌ در قالب دوره‌های مطالعاتی، نشست‌ها، همایش‌ها و.... از جمله وظایف این دبیرخانه است.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1077166 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه سیدمحمدصالح هاشمی‌گلپایگانی شهید مطهری بینش مطهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه شهید مطهری بینش مطهر دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی بینش مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد