Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابوراز اجرای 51 برنامه درطول  هفته ناجا با محوریت   پیشگیری اجتماعی و ارتقای سرمایه اجتماعی ناجا در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابوربا تقدیر از همکاری کلیه مسئولین ادارات و نهاد ها ،مردم و هم چنین اصحاب رسانه با پلیس در زمینه های مختلف اظهارکرد :هفته ناجا امسال از تاریخ 27/7/99 تا تاریخ 2/8/99 با شعار "با هم برای امنیت و سلامت "با اولویت بخشی به برنامه های پیشگیری اجتماعی کار خودرا آغاز خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سین دهقانپور افزود :در طول این هفته تعداد 52 برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف  پیشگیری اجتماعی  و ارتقای سرمایه اجتماعی ناجا در این شهر ستان خبر داد که  مهم ترین آن ها برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان برنامه  های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افتتاح 103 کلاس درسی با نام شهدای پلیس با همکاری آموزش و پرورش خبر داد .

این مقام انتظامی اجرای طرح نذر کتاب و ایجاد یک کتابخانه با نام شهدای پلیس در یکی از روستاهای بخش مرکزی (روستای قلعه نو ) را از دیگر برنامه  ها اعلام  و تاکید کردکرد :تجلیل از نومنه های ترافیکی ،اهدای 30 عدد کلاه  ایمنی به پاکبانان موتورسیکلت سوار ،برگزار ی جلسه ارتباط مستقیم و پاسخگویی به سوالات شهروندان همه روزه از ساعت 16 الی ساعت 17 در محل ایستگاه پلیس راهور را از دیگر اقدامات در طول هفته ناجا اعلام کرد .

سرهنگ دهقانپور رکورد شکنی شنای استقامت را در شهرستان توسط آقای انتظاری ورزشکار تازه به جمع پلیس های افتخاری پیوسته  به مسافت هشت کیلومتر و هم چنین اجرای مسابقه فراخوان نقاشی ویژه کودکان مقطع ابتدایی  با موضوع فرهنگ ترافیک همراه با اهدای هدیه را نیز از جمله برنامه های دیگر این هفته در شهرستان ذکر کرد و تاکید کرد :  کلیه فعالیت های این هفته با در نظر گرفتن شزایط و وضعیت موجود  انجام خواهد شد .

فرمانده انتظامی شهرستان  نیشابور تصریح کرد : در حال حاضر با روش های سنتی نمی توان امنیت را حفظ و برقرار کرده و با توجه به پیشرفت های بوجود آمده در جوامع نیاز است پلیس از امکانات و سامانه های هوشمند در ماموریت های خود استفاده کند.و فضای مجازی، فضایی است که نباید از ان غفلت کرد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرای 52 برنامه هفته ناجا محوریت پیشگیری اجتماعی ارتقای سرمایه اجتماعی در نیشابور هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه