Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، بوژیدار رادوشوویچ یکی از نفراتی است که آینده‌اش با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دروازه‌بان کروات سرخپوشان پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر، به کشورش سفر کرد اما مرخصی او طولانی شد تا ابهاماتی در مورد آینده وی مطرح شود.

وی دقایقی پیش نیز پیامی در صفحه مجازی منتشر کرد که از ناراحتی وی حکایت داشت؛ در این پیام آمده است «من برای بازگشت آماده‌ام اما مشخصا آنها(مسوولان باشگاه) برای بازگشت من آماده نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها برای هیچکس آماده نیستند و هر روز با وعده و وعید کار را پیش می‌برند.» در ادامه گفت و گوی رادو را می خوانید

رادو همچنان در تمرینات غیبت داری؟ دلیلش چیست؟

من غایب نیستم. فقط منتظرم تا تکلیفم را روشن کنند. بلافاصله بعد از روشن شدن تکلیف، در تهران هستم.

در مصاحبه‌های قبلی‌ات مشخص بود که پس از پنج سال حضور در پرسپولیس از فقدان احترام دوطرفه میان باشگاه و بازیکن ناراحت هستی.

من چهار سال و نیم است که در این تیم هستم. بارها هم گفتم که پرسپولیس تیم من و ایران کشور من است. البته ناراحت نیستم اما این بی‌احترامی‌ها رابطه من و باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است.

پیغام جالبی را هم در فضای مجازی منتشر کردی. منظورت را روشن بگو.

معنایش مشخص است. من حاضرم بازگردم. چیزی هم نخواستم. اگر آنها بازیکنشان را نمی‌خواهند رک و راست بگویند.

برای بازگشت مشکلاتی مانند ویزا، عدم دریافت پاداش و حتی قراردادت را هم داری.

خودشان اخلاق من را می‌دانند. من کسی نیستم که بخواهم گریه کنم و زیاد صحبت کنم اما مشکلات زیادی دارم. پاداشی را که به بازیکنان در قطر پرداخت شد؛ به من پرداخت نشد. این چه معنی می‌دهد. من می‌خواهم با خانواده‌ام بازگردم اما واقعا سخت است که در مواجهه با چنین مشکلاتی بخواهیم بخواهیم زندگی کنیم. من در طول زندگی‌ام هرگز چنین بی‌احترامی‌هایی ندیده بودم. مشکل اصلی من با این بی‌احترامی است.

با این شرایط آیا فکر می‌کنی به ایران بازگردی؟

این واضح است که مشکلات وجود دارد. دوباره تکرار می‌کنم من نمی‌خواهم مشکل جدیدی برای باشگاه ایجاد کنم. فکر می‌کنم دیگر ثابت کرده باشم که من مانند سایر خارجی‌ها نبودم که به راحتی از قراردادم چشم پوشی و آن را فسخ کنم. دلیل اصلی آن هم هوادارانی بودند که به من عشق ورزیدند و در کنار آنها زندگی کردم. من نمی‌توانم با باشگاهی که تقریبا 5 سال در آن زندگی کردم چنین کاری انجام دهم. پرسپولیس خانه و خانواده من است. من امیدوارم بمانم اما آنها هر روز به من فشار بیشتری می‌آورند تا بروم. من عاشق هواداران پرسپولیس هستم و آنها همیشه در قلب من هستند.

شوک دوباره به پرسپولیس؛ شجاع قطر است و به زودی قرارداد می بندد کد خبر 557577 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بی احترامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 847577 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • فیلم| شادی ملی‌پوشان فوتسال بعد از صعود به فینال
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!