Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عدنان النجار» معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی در امور عملیاتی عراق، امروز پنجشنبه (۱۵ اکتبر) اعلام کرد که این سازمان همواره در خدمت مردم عراق و زائران بوده و هست.

«یاسر حسین العیساوی» دستیار معاون رئیس الحشد الشعبی نیز گفت که در اجرای طرح ویژه بزرگداشت مراسم رحلت پیامبر اکرم -صلی‌الله علیه وآله وسلّم- نیز، دوازده هزار نیروی الحشد آماده خدمت در استان نجف اشرف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه خبری «المعلومه»، النجار طی بیانیه‌ای اعلام کرد که الحشد الشعبی همواره در خدمت مردم و آماده حمایت از زائران و ارائه خدمات به آنها در هر زمینه‌ای است. تمامی ادارات و بخش‌های الحشد الشعبی آماده ارائه خدمات هستند همان‌گونه که در جبهه‌های نبرد از عراقی‌ها دفاع کردند.

از سوی دیگر، یاسر حسین العیساوی نیز اعلام کرد که به مناسبت مراسم بزرگداشت رحلت پیامبر اکرم (ص)، دوازده هزار نیروی الحشد الشعبی، تامین امنیت را برای زائران  مرقد امام علی -علیه السلام- در نجف اشرف برعهده می‌گیرند.

وی افزود: طرح امنیتی ویژه احیای مراسم شهادت رسول اکرم (ص)، تکمیل شده و تمامی چالش‌ها و شرایط موجود بررسی و مدنظر قرار گرفته شده است.

«علی الحمدانی» فرماندهی عملیات «الفرات الاوسط» الحشد الشعبی عراق نیز اعلام کرد که لشکر امام علی (ع) و تیپ «علی اکبر»  به همراه پنج هنگ نظامی با پشتیبانی ادارات مختلف الحشد الشعبی در کلیه محورهای منتهی به نجف اشرف مستقر می‌شوند تا طرح امنیتی و خدماتی ویژه این مراسم به خوبی و با موفقیت اجرا شود.

هر ساله در روز رحلت پیامبر اکرم (ص)، ده‌ها هزار عراقی از شهرهای مختلف این کشور برای زیارت به نجف اشرف می‌روند صدها نفر از آنها مانند راهپیمایی بزرگ اربعین، با پای پیاده خود را به مرقد امام علی -علیه السلام- می‌رسانند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی عراق طرح امنیتی ویژه نجف اشرف الحشد الشعبی رحلت پیامبر نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ی پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور