Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اختلاس در یکی از بانک‌های استان با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات گسترده‌ای که توسط ماموران انجام گرفت محرز شد کارمند یکی از بانک‌های زنجان اقدام به اخذ مبالغی از مشتریان بانک در قالب سپرده بلند مدت با سود 20 درصد کرده که در این خصوص تاکنون از حساب بانکی 42 نفر سوءاستفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: این شخص و در قبال آن گواهی سپرده به نام بانک صادر و سود بانکی مشتریان را خارج از شبکه بانکی، خودش به حساب آنها واریز می‌کرد.
وی ادامه داد :با هماهنگی مقام قضایی فرد متخلف دستگیر و در بازجویی‌های فنی و ارائه اسناد و مدارک به بزه انتسابی به مبلغ 49 میلیارد ریال اقرار کرد و با تکمیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان اختلاس کشف پلیس جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی امیدیه از کشف انبار دپوی کالای خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ علی رحیمی‌پور اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالاهای خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی امیدیه با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد