Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش اعلام شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد جواز تاسیس صادره در شش ماهه اول امسال رشد ۴۷ درصدی را ثبت نموده است. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن وتجارت، در بازه زمانی شش ماهه ابتدای سال تعداد ۱۸ هزار ۷۶۶ جواز تاسیس در بخش‌های مختلف صنعتی کشور صادر شده است؛ بنابراین گزارش تعداد پروانه‌های بهره برداری صادره با ۳ هزار و ۵۵ مورد نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته، رشد ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصدی داشته است.

همچنین در این مدت تعداد پروانه‌های اکتشاف با ۴۷۲ افزایش ۸ درصدی را در این بخش ثبت نموده است.

طبق اعلام معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد گواهی کشف در حوزه معدن با ۲۴۲ مورد رشد ۱.۳ درصدی را ثبت نموده است.

در ۶ ماه نخست سال ۹۹ و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد پروانه‌های بهره برداری حوزه معدن با ۳۰۹ مورد رشد ۷.۷ درصدی داشته است.

در این گزارش میزان افزایش تعداد پروانه‌های صنفی صادره با ۲۸۷ هزار و ۱۰۱ مورد رشد ۵۸.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

در نیمه اول امسال تعداد گواهی امضای الکترونیکی با ۱۱۴ هزار و ۹۰۵ مورد افزایش ۵۴ درصدی داشته است.

براساس گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد نماد اعتماد الکترونیکی صادره با ۱۶ هزار و ۲۶۵ مورد رشد ۱۹۴.۷ درصدی را ثبت نموده است.

در بازه زمانی شش ماهه اول سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد پروانه‌های فنی و مهندسی رشد ۱.۳ داشته و تعداد پروانه‌های بهره برداری نرم افزاری افزایش ۲۷.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

این گزارش حاکیست تعداد پروانه‌های پژوهش مرکز پژوهش‌های صنعتی و معدنی رشد ۲۰۰ و تعداد پروانه‌های و توسعه افزایش ۱۲ درصدی داشته اند. بیشتر بخوانید: صدور بیش از ۵ هزار جواز تاسیس در بخش صنعت

انتهای پیام/

  برچسب ها: اخبار اقتصادی پروانه صنفی وزارت صنعت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی پروانه صنفی وزارت صنعت تعداد پروانه ثبت نموده درصدی داشته وزارت صنعت مورد رشد ۷ درصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند

ایسنا/یزد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد با اشاره به بهره برداری از ۳۰ مدرسه نیمه تمام استان تا مهر ماه امسال، گفت: مدارس نیمه تمام و فرسوده استان با کمک اعتبارات دولتی، ظرفیت‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در حال تکمیل است.

«محسن کاظمی» ضمن تبریک هفته معلم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس آمارهای کشوری به طور متوسط ۲۰ درصد از مدارس کشور و استان یزد فرسوده هستند که نیاز به تخریب و بازسازی یا مقاوم سازی دارند که بر همین اساس ۳۰۰ مدرسه در استان فرسوده و نیازمند مرمت، مقاوم سازی یا نوسازی هستند.

وی سیاست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در دوره کنونی را اجتناب از ایجاد طرح‌های جدید و اهتمام به تکمیل طرح‌های نیمه تمام این حوزه ذکر کرد و گفت: بر همین اساس نیز طی ۱.۵ سال گذشته تعداد ۳۰ مدرسه بهره برداری شده و تلاش داریم تا قبل از آغاز مهرماه سالجاری ۳۰ مدرسه دیگر را نیز آماده بهره‌برداری کنیم.

کاظمی تعداد مدارس نیمه تمام استان در حال حاضر را حدود ۱۰۰ باب مدرسه اعلام کرد و گفت: البته در برخی بافتهای جدید شهری نیز تعدادی مدرسه در حال ساخت داریم.

وی اعتبار تجهیز، تعمیر و ساخت فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی نوسازی مدارس استان در سال گذشته را ۴۰۰ میلیارد تومان بیان و اضافه کرد: یکی از اقدامات نوسازی مدارس در این رابطه استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها بوده که در این رابطه هم اکنون پنج شهرستان را در دستور کار داریم.

مدیر کل نوسازی استان اضافه کرد: در همین راستا تکمیل تعدادی از مدارس و ساخت تعداد دیگر مدرسه در شهرستان‌هایی مانند اشکذر، اردکان و ابرکوه توسط صنایع و معادن از محل مسئولیت‌های اجتماعی آنها در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان