Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به توسعه ناوگان حمل و نقل گازمایع اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مشکلی در زمینه تأمین و توزیع گازمایع در فصل سرما وجود ندارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، کرامت ویس‌کرمی پس از بازدید از تاسیسات و ستاد این منطقه، در نشستی با حضور برخی مدیران ستادی و مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز، موضوع گازمایع را مهم برشمرد و افزود: با توجه به اینکه ۷۲۰ هزار خانوار مصرف‌کننده گاز مایع در سیستان و بلوچستان وجود دارد و ۸۰ درصد بازار فروش این فرآورده در اختیار شرکت پرسی ایران‌گاز است، لازم است پیگیری‌ها و همکاری‌های مستمر برای تأمین و توزیع به‌موقع آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل گازمایع که با افزایش کشنده‌های جاده‌ای و واگن‌های حمل ریلی ازسوی شرکت پرسی ایران‌گاز انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه مشکلی در زمینه تأمین و توزیع گازمایع در فصل سرما وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از پیگیری‌های مستمر استاندار و معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

حمیدرضا حدادی، مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز کشور نیز در این نشست ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور، استاندار و مدیران استانی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های جدی و مستمر مسئولان استان و اضافه کردن ۱۱ کشنده به ناوگان حمل و نقل، مشکل ذخیره‌سازی و تامین موجودی گازمایع برطرف شده است و از طرفی با اعطای تسهیلات خرید نیسان، مشکل توزیع گاز مایع درب منازل نیز حل می‌شود.

وی افزود: با اجاره و به‌کارگیری ۲۰ کشنده و مجوز واردات واگن‌های دست دوم مشکل ناوگان حمل و نقل گاز مایع پرسی ایرانگاز در سیستان و بلوچستان و دیگر استان‌ها حل می‌شود.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز ادامه داد: با اجرای طرح توزیع سبدی گازمایع از سوی پرسی ایران‌گاز با رعایت استانداردها در ۲۰ نقطه شهر زاهدان و توسعه ناوگان درون شهری وضع توزیع، مطلوب می‌شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گاز مایع سیستان و بلوچستان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شرکت پرسی ایران گاز سیستان و بلوچستان ناوگان حمل و نقل مدیرعامل شرکت تأمین و توزیع توزیع گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی