Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» در حاشیه بازدید جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه فرهنگی و سیاسی سپاه از نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی‌های این نیرو افزود: جوانان و نخبگان کشور باید به این باور برسند که نگاه انقلابی و نسخه داخلی ضامن حل مشکلات کشور بوده و با مجاهدت و استقامت و مدیریت جهادی نه تنها می‌توان بر مشکلات فائق آمد بلکه می‌توان جایگاه خود را با پیشرفت تا کشورهای تراز اول جهان ارتقا بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از روش‌های سنتی در تحلیل‌ها و تبیین‌ها و به صحنه آوردن ظرفیت‌ها و الگوهای جدید تصریح کرد: در حوزه تحلیل، تبیین و اقناع باید با روزآمدسازی روش‌ها و ابزارها با نسل جوان و نخبه کشور ارتباط برقرار شود تا فرآیند انتقال و درک حقایق بهتر و موفق تر انجام پذیرد.

وی  هدف از برپایی نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی های سپاه را اهمیت دادن به توان و ظرفیت جوانان و نخبگان کشور عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه نشان داد که چگونه می‌توان مسیرهای پیشرفت را برای عزت و جایگاه جهانی ایران عزیز با اعتماد به توانمندی‌های بومی و داخلی طی کرد و در حوزه دفاعی و بازدارندگی با عبور از تحریم‌ها به خودکفایی و اقتدار در عرصه فن آوری در سامانه های نظامی رسید.

به گزارش ایرنا، در نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی‌های راهبردی و پارک ملی هوا فضای نیروی هوافضای سپاه بخشی از دستاوردهای این نیرو در حوزه‌های موشکی، پهپادی، ماهواره ای و پدافند سامانه‌های کشف و شناسایی و جنگ الکترونیک و نیز دستاوردهای مراکز پژوهشی و تحقیقاتی به نمایش درآمده است.

در نمایشگاه توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه همچنین تعدادی از پهپادهای متجاوز اعم از آمریکایی و صهیونیستی که توسط سامانه‌های پدافند نهسا ساقط شده‌اند به نمایش گذاشته شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این نمایشگاه ۵ روزه است و از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد میزبان بیش از ۲۰۰۰ مقام و فعال اقتصادی از ۱۰۰ کشور است. بگفته معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت، ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. آقای قناد زاده در برنامه سلام خبرنگار گفت که این نمایشگاه مهمترین آوردگاه، معرفی توانمندنیها، فرصت‌ها و دستاورد‌های بی نظیر تولیدی کشور است. قناد زاده گفت امروز بازدید عمومی از نمایشگاه وجود ندارد و، اما از فردا عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه تخصصی دیدن داشته باشند. ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است