Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۱ میلیارد تومان اسناد خزانه به استان اختصاص یافته که برای جذب به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ غضنفر آرام در نشست مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی با مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکنون اعتبارات تملک دارایی استان اعم از استانی، دو درصد نفت، توازن و 27 صدم ارزش افزوده، 50 درصد تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 360 میلیارد تومان اسناد خزانه در کهگیلویه و بویراحمد جذب شد، عنوان کرد: 90 درصد درآمدهای استان مالیاتی بوده و تنها 10 درصد جرائم رانندگی و ثبت اسناد است.

آرام میزان درآمدهای مالیاتی مستغلات و مشاغل را 10 درصد عنوان کرد و افزود: 46 درصد درآمدهای مصوب سال وصول شده و در این زمینه جزو استان‌ها موفق کشور هستیم.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری در حوزه خارجی و داخلی ادامه داد: تاکنون مشکل 150 طرح در بخش‌های مختلف در این ستاد بررسی و مرتفع شده است.

آرام تاکید کرد: عدم اعطای ابزارهای تشویقی به استان‌های کمتر برخوردار، فراهم نبودن زیرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل اعم از هوایی، ریلی و زمینی و وجود معارض اجتماعی متعدد از جمله مهمترین مشکلات در زمینه سرمایه گذاری است.

وی برای افزایش سرمایه گذاری در استان‌های کمتر برخوردار تصویب ابزارهای تشویقی شامل کاهش نرخ مالیات، کاهش نرخ سود تسهیلات ارزی و ریالی را پیشنهاد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسناد خزانه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید