Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا با تشریح برنامه‌های این ایام اشاره کرد واظهار داشت: هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر ماه آغاز وبه مدت یک هفته در سطح استان آذربایجان غربی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی  در بخش دیگر از سخنان خود به عملکرد ۶ ماهه سال جاری انتظامی استان اشاره و عنوان کرد: در این مدت در بحث سرقت کاهش خوبی داشته ایم و تاکنون در این زمینه ۸۰ درصد سرقت‌ها کشف شده است.

سردارخرم نیا به کاهش۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری و۳۴درصدی تصادفات فوتی برون شهری اشاره کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی  گفت: در حوزه مواد مخدر در ۶ماهه اول سالجاری ۴۵ فقره باند مواد مخدر منهدم که نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش نشان  میدهد.

سردار خرمی نیا تصریح کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی وبرخورد با هنجارشکنان جامعه، تعداد ۱۳۷۹ طرح اجرایی وعملیاتی (طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط الوده و...) با اقتدار کامل وبا هدف برخورد با توزیع کنندگان وخرده فروشان مواد مخدر درسطح استان اجرا که۱۶۲۴نفر توزیع کننده خرد و۴۹۰۲نفر معتاد متجاهر دستگیر وجمع اوری شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه ما در استان اجازه عرض اندام به مخلان نظم وامنیت نخواهیم داد، گفت:از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۵۴نفر از اراذل واوباش که باعث سلب اسایش شهروندان شده بودند دستگیر وتحویل مراجع قضایی شدند.

او اظهار داشت: ازابتدای سال جاری تعداد ۱۴۶قبضه سلاح جنگی و۴۲۶قبضه سلاح شکاری درسطح استان کشف ونسبت به مدت مشابه ۵درصد افزایش کشف را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان درادامه گفت انتظامی استان در۶ماهه اول سالجاری در دستگیری قاتلین به توفیقات خوبی دست یافته است بطوریکه درحوزه دستگیری نسبت به مدت مشابه ۲درصد رشد دستگیری را نشان می‌دهد.

او  افزود درسالجاری با توجه به شیوع ویروس کرونا درسطح کشور، با تعامل هدفمند با نهاد‌ها وتشکل‌های برون سازمانی ونیز ارتباط مستمر با دانشگاه علوم پزشکی استان، در راستای پیشکیری ازشیوع کرونا محدودیت‌های ویژه ترافیکی دربخش جاده‌ای وتمهیدات
ترافیکی درون شهری وهمچنین طرح‌های انتظامی درنقاط پرتردد سطح استان اجرا شد.

او درادامه از ضد عفونی کردن روزانه تمامی کلانتری‌ها، پلیس‌های تخصصی ومراکز انتظامی خبر داد وگفت: مردم هیچ گونه نگرانی در هنگام ورود به این مراکز نداشته باشند. اما لازم است که دستورالعم‌های بهداشتی را رعایت واز تردد‌های غیر ضروری به این مراکز خود داری کنند.

 انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باند مواد مخدر هفته ناجا کشف سرقت هفته نیروی انتظامی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان

سردار  علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : با دریافت خبری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی استان محموله‌ای را از بندرعباس به سمت خمیر انتقال دهند، به سرعت چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمیر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی از هماهنگی‌های درون و برون سازمانی برای اجرا دقیق و هدفمند عملیات خبر داد و افزود: پس از چند ساعت کار اطلاعاتی، سرانجام یک دستگاه خودروی پژو توسط مأموران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گفت: راننده خودرو و سرنشین با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و لاستیک عقب، خودرور متوقف و سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از آن ۱۴۷ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را که با یک دستگاه موتورسیکلت قصد حمل مواد مخدر از تنگه راگب و گذراندن از پشت ایست و بازرسی (بونجی) را داشت با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک چندتیر هوایی دستگیر و ضمن توقیف موتورسیکلت در بازرسی از آن، مقدار ۹۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری دو متهم و پیگیری جهت دستگیری دیگر متهم خودروی پژو، گفت: در این دو عملیات ۲۴۵ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

 سردار جاویدان در پایان ضمن هشدار در خصوص آثار سوء اعتیاد در جامعه، از شهروندان خواست تا ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه