Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@04:34:31 GMT

کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۰۲۶۶

کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در استان تهران

ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: بیشترین کاهش نرخ بیکاری در کشور طبق گزارش مرکز آمار در تابستان سال ۹۹ را در تهران شاهد بودیم که این کاهش به میزان ۴ درصد است.

انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه ۲۴ مهرماه در نشست بررسی مشکلات شهرستان قرچک که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، فرماندار قرچک، نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قرچک با همه مشکلات دارای شهرک صنعتی پویا است و راهبرد دولت در شهرستان قرچک حفظ پویایی و ایجاد اشتغال در این شهرک می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی افزود: در شهرستان قرچک با محدودیت زمین و آب مواجه هستیم و برای رفع مشکل آب این شهرستان با وزیر نیرو مکاتبه می‌کنیم تا این مشکل از آب سد ماملو برطرف شود.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران مکلف شد تا تخصیص ۱۰۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی قرچک به صنایع غذایی کم آب بر صورت دهد گفت: در خصوص طرح توسعه بیمارستان قرچک فعلاً طرحی در دستور کار نداریم اما می‌توان این بیمارستان را تجهیز کرد و بخش سی تی اسکن را راه اندازی کنیم.

وی گفت: دهکده سفال در ۱۱ هکتار شهرک صنعتی قرچک احداث می‌شود و در خصوص اراضی موات در این شهرستان قرار شد این اراضی به قیمت منطقه در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، اولین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون‌متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند