Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، تمرین صبح امروز تیم پرسپولیس در غیاب ملی پوشان و خارجی ها از ساعت 11 در ورزشگاه کاظمی برگزار شد. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین روز پنجشنبه سرخپوشان پایتخت از ساعت 11 در ورزشگاه کاظمی آغاز شد. پیش از شروع تمرین بازیکنان در گروه‌ های مختلف به کار با توپ پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین با گرم کردن و سپس انجام پاسکاری کوتاه آغاز شد. ارسال پاس ‌های کوتاه و هدفمند از میان موانع بخش بعدی تمرین بود. تمرین شش دروازه که شامل پاسکاری تحت فشار و سپس گلزنی در دروازه بود بخش پایانی تمرین امروز بود و سپس سرخپوشان بدن ‌های خود را سرد کردند. در تمرین امروز ملی‌ پوشان و بازیکنان خارجی تیم غایب بودند و عیسی آل کثیر نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی به روند درمانی خود ادامه می‌ دهد.

- سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، در خصوص تعویق زمان برگزاری سوپرجام ایران صحبت کرد. سهیل مهدی در خصوص تعویق زمان دیدار سوپر جام فوتبال ایران به رادیو ورزش گفت: ما یک بحث کلی داشتیم. مسابقات ما خیلی طول کشید تا تمام شود و ورزشگاه ‌های زیادی به واسطه تمام نشدن مسابقات درگیر بحث اجرا و برگزاری بودند. به همین خاطر فرصت کمی برای ریکاوری و بازیافت چمن ورزشگاه وجود داشت. سه چهار ورزشگاه اصلی ما هنوز در در شرایط ترمیم هستند و حتی به ما قول زمان خیلی نزدیک به شروع لیگ برتر را داده ‌اند.
سهیل مهدی ادامه داد: به همین خاطر دیدیم یکی دو استان و شهرستانی که برای میزبانی انتخاب کرده بودیم، تماما درگیر بحث شرایط ورزشگاه و آماده ‌سازی چمن و... بودند که باید دوباره یک فصل مسابقات را باید به دوش می کشیدند.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه قرار است دهم آبان مسابقات برگزار شوند و پنج روز فاصله اتفاق آنچنانی را رقم نمی ‌زند، گفت: باور کنید خیلی ورزشگاه ‌های ما به فاصله 10 تا 5 روز (تا شروع فصل جدید لیگ برتر) آماده می ‌شوند. به خاطر شرایطی که دارند. در بحث کوددهی و هوادهی که داشتند ما آنقدر نگران هستیم که حتی برای استفاده در لیگ برتر هم هنوز ما نگران هستیم. البته قول داده ‌اند که آماده کنند.
مهدی در مورد اینکه درخواست تعویق مسابقه سوپرجام توسط کدام باشگاه انجام شده، عنوان کرد: اخیرا پرسپولیس یک درخواست فرستاده بود اما این تصمیم قبلا گرفته شده بود.
مهدی در پاسخ به این سوال که یعنی ربطی به پرسپولیس ندارد، گفت: نه، شاید سه چهار روز تفاوت و همزمانی ایجاد شده اما قبل از اینکه درخواست پرسپولیس به دست ما برسد این تصمیم گرفته شده بود. در آزادی (تهران) و یادگار امام (تبریز) نمی ‌توانستیم بازی برگزار کنیم. دو سه شهر را انتخاب کرده بودیم که دیدیم برای میزبانی فرصت و شرایط و امکانات فنی را نداریم. بنابراین خواستیم بدون استرس این مسابقه برگزار شود و آن را به نیم فصل بردیم.
مهدی در مورد اینکه هواداران استقلال به این موضوع اعتراض دارند چرا که فصل قبل به درخواست این باشگاه توجه نشد و سوپرجام با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد، گفت: این بحث ‌ها بحث‌ های ژورنالیستی است که من صد در صد سعی می ‌کنم درگیر آن نشوم. برای تمام هواداران احترام قائلم. تمامی تیم ‌ها می‌ دانند که ما نهایت تلاشمان را انجام دادیم. زمانی بود که سازمان لیگ تا آخر فصل برنامه تمام مسابقات را اعلام می‌کرد به این دلیل که تصمیم ‌گیر در شرایط اطمینان کامل بود. هیچ بحرانی نداشتیم، فاصله زمانی بسیار مناسب بود و تیم ‌ها در شرایط آماده سازی خوبی قرار داشتند.
مهدی افزود: برنامه ها و زمان بندی کاملا رعایت می ‌شد. شیوع کرونا، تعویق مسابقات و فشردگی نداشتیم. شرایط کاملا مطمئن بود. این بحث علم مدیریت روز است. الان در شرایط اطمینان کامل تصمیم گیری نمی‌ کنیم. در شرایط بحران تصمیم گیری می‌ کنیم. دیدید که بعد از کرونا دو هفته دو هفته یا سه هفته سه هفته بازی‌ ها را اعلام می ‌کردیم. الان هم همان شرایط خواهد بود. بر اساس شرایط موجود می ‌توانیم مدعی باشیم. نمی ‌توانیم بر اساس تاریخچه گذشته ‌مان تصمیم ‌گیری کنیم.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: ضمن احترام به تمامی عقاید و نظرهایی که بیان می ‌شود؛ هواداران دلخوری ‌ها و خوشحالی ‌هایی دارند و در فوتبال همیشه غم و شادی با هم مشترک است. قاطعانه می‌ گویم اصلا وارد بحث هواداری نمی ‌شویم. احترام همه برای ما واجب است و امیدواریم روی سکوها آنها را ببینیم اما سعی می ‌کنیم بر اساس شرایط موجود تصمیم گیری کنیم و امیدواریم موفق باشیم.

- محمدرضا عباسی به عضویت تیم فولاد خوزستان در آمد. محمدرضا عباسی وینگر 24 ساله فصل قبل ذوب آهن با قرادادی یک ساله به فولاد خوزستان پیوست. محمدرضا عباسی در لیگ بیستم با پیراهن فولاد خوزستان به میدان می رود.

- با نظر محمود فکری، بازی درون تیمی در تمرین نوبت صبح استقلال برگزار می شود. به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، با نظر محمود فکری بازیکنان استقلال امروز در مصافی درون تیمی و در قالب دو تیم زرد و آبی به میدان می ‌روند.
ترکیب تیم الف: علیرضا انصاری، سالار هراتی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، احمد موسوی، محمد عابدی و ارسلان مطهری.
ترکیب تیم ب: سید حسین حسینی، آرش داجلیری، محمدحسین مردامند، شاهین طاهرخانی، متین کریم‌زاده، داریوش شجاعیان، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین خدامرادی، بابک مرادی، فردین رابط و سجاد آقایی. تیم الف با لباس زرد و تیم ب با لباس آبی در این مصاف با یکدیگر به رقابت می ‌پردازند. احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در محل برگزاری بازی درون تیمی آبی‌ ها حاضر شد و دقایقی با محمود فکری سرمربی استقلال هم صحبت کرد.

- تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد شب گذشته مهدی رسول پناه جلسه ای را با بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان برگزار کرده است. به نظر می رسد مدیریت پرسپولیس برای متقاعد کردن بشار رسن برای ماندن در جمع سرخپوشان جلسه ای را با وی برگزار کرده اند. چند روزی است بحث رفتن بشار رسن از پرسپولیس جدی شده و حتی باشگاه پرسپولیس اجازه جدایی به بشار داد ولی اصرار یحیی گل محمدی برای حفظ این بازیکن، موضع باشگاه پرسپولیس را تغییر داد. رسول پناه روز گذشته و در جمع معترضین عنوان کرده بود مذاکره تیم قطری با بشار رسن غیرقانونی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رسول پناه بشار رسن محمدرضا عباسی فولاد خوزستان فولاد خوزستان محمدرضا عباسی سازمان لیگ درون تیمی بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس

بازی‌های باقیمانده استقلال

27. فولاد خوزستان.  خانگی

28. نساجی قائمشهر. خارج از خانه

29. گل گهر . خانگی

30. پیکان . خارج از خانه 

 

بازی‌های باقیمانده پرسپولیس

27. هوادار . خارج از خانه 

28. استقلال خوزستان . خانگی

29. شمس آذر . خارج از خانه 

30. مس رفسنجان . خانگی 

دیگر خبرها

  • تهدید قهرمانی استقلال با رفتارهای بچه‌گانه آبی‌پوشان
  • رفتارهای بچه‌گانه، تهدیدی برای قهرمانی استقلال!
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است