Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: در روستای دشت رباط شهرستان خاش، خانم معلم وظیفه‌شناس روستا با صراحت مشکلات معیشتی کپرنشینان را توضیح داد و مطالبات مردم در حوزه آموزش را مطرح کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطالبات را پیگیری خواهیم کرد و معلمان جوان، پرچمداران پیشرفت تربیت نیروی انسانی و عامل اصلی شکستن زنجیره محرومیت در سراسر کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پربیننده ترین جریانی خارج از مجلس پیگیر طرح آزادسازی قیمت خودرو هستند/ گروهی در حال تقسیم منابع برآمده از گرانی خودرو هستند عدم صلاحیت ۶۰درصد از اعضای هیأت مدیره تعاونی‌های سهام عدالت بی‌اثر کردن تحریم بانک‌ها با ارز‌های مشترک هزینه واردات هر کیلو گندم حداقل ۶هزار تومان است/ قیمت واقعی توسط کارشناسان بی‌طرف احصا شود در حال انجام اقدامات نهادی در بازار سرمایه هستیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معلمان آموزش و پرورش حق التدریسی ها رییس مجلس مجلس شورای اسلامی فرهنگیان معلمان محمدباقر قالیباف اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها معلمان استثنایی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار بیش از ۱۳۰ کارخانه چای سازی مشغول خرید تضمینی برگ سبز چای هستند.

به گفته او، با توجه به شرایط جوی و بارش های اخیر، برگ سبز چای از کیفیت بالایی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

حسنی با بیان اینکه قیمت چای پایان هفته تعیین تکلیف می شود، افزود: برآوردها حاکی از آن است که قیمت چای بسته به ارقام مختلف ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

مدیراجرایی سندیکای چای ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید چای خشک کمتر از ۲۸ هزارتن نباشد و بالاتر از ۲۸ هزارتن تابع شرایط جوی است.

او گفت: با توجه به افزایش واردات قهوه، گران شدن چای و کاهش مصرف پیش بینی می شود که تا پایان سال واردات چای از ۵۰ هزارتن فراتر نرود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم