Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فرهنگسرای خانواده، مسابقه کتابخوانی «یک پنجره خورشید» برای تقویت روحیه مهرورزی در خانواده‌های ایرانی با مشارکت کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی با معرفی کتابی به همین نام نوشته «محمدهادی زاهدی» از انتشارات زائر رضوی با موضوع قرآنی و علوم قرآنی، حدیث و اخلاق اسلامی و ذکر روایاتی از امام رضا(ع) در هشت فصل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرهنگسرا، ویدئوکلیپ «قبله هشتم» را برای گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و توسعه فعالیت‌های مشارکتی فرهنگی در بین خانواده‌ها با حضور «محمدفاضل فروتنی» نوجوان خطه خراسان جنوبی که در حوزه کتابخوانی و شعرخوانی حضوری فعال دارد، منتشر می‌کند.

همچنین پخش زنده مجلس روضه و عزاداری با همکاری کانون مذهبی بر ستیغ چکاد به نشانی https://www.aparat.com/maktab_habibebnmazaher/live و صفحه مجازی maktabe_habib@ به همراه قرائت دعا، سخنرانی و مداحی با حضور «سیدمهدی شیرازی»، «محسن لاری» و «ناصر قلی‌پور»، ۲۴ و ۲۵ مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت شهادت امام رضا(ع) است. 

براساس این گزارش، فرهنگسرای خانواده به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) با توجه به نقش و جایگاه شعرخوانی آیینی در مراسم مذهبی و فرهنگی ویدئوکلیپ «دو رکعت عشق» را با حضور «محمدفاضل فروتنی» منتشر می‌کند.

برنامه «ضربان» برگرفته از سخنان گهربار امام رضا(ع) و پیامبر اکرم(ص) با موضوع خانواده و فایل صوتی «حضرت محمد(ص) از نگاه دوربین» با نقد و بررسی فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» به کارگردانی «مجید مجیدی» با همکاری کانون فیلم قاب نو نیز در فضای مجازی منتشر می‌شود.

شهروندان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها می‌توانند از ۲۴ تا ۲۶ مهرماه به صفحه‌های مجازی فرهنگسرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

اجرای نمایشنامه رادیویی «چه بی اندازه نزدیکی»

نمایشنامه رادیویی «چه بی اندازه نزدیکی» به نویسندگی «زهرا تاجمیری»، کارگردانی «مرضیه بخشی» و هنرمندی «حمیدرضا سیبدری»، «محبوبه محمدی»، «سارا مرادی» و «منصوره خالقی» به مناسبت شهادت امام رضا(ع) از سوی فرهنگسرای سرو تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

داستان این نمایشنامه مربوط به یک زوج جوان است که زن در یک حادثه رانندگی آسیب دیده و روابط خانوادگی در معرض تهدید و فروپاشی قرار گرفته اما سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع) ماجراهای دیگری را رقم می‌زند که با پیگیری نمایشنامه می‌توان دید.

این نمایشنامه از ۲۵ مهرماه در صفحه مجازی فرهنگسرای سرو به نشانی farhangsara_sarv@ قابل دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها امام رضا فرهنگسرای سرو رحلت حضرت رسول اکرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شهادت امام حسن مجتبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام رضا فرهنگسرای سرو رحلت حضرت رسول اکرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شهادت امام حسن مجتبی امام رضا فرهنگسرای سرو رحلت حضرت رسول اکرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شهادت امام حسن مجتبی اخبار کنکور فرهنگسرای خانواده شهادت امام امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، بیستمین شب موسیقی ارسباران ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این برنامه با عنوان «طنین بال قو» به مناسبت زادروز زنده‌یاد غلامحسین بنان به یادمان این خواننده فقید موسیقی دستگاهی ایرانی اختصاص دارد.

در این برنامه که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود، چندین اجرای موسیقی پیش‌بینی شده است و سخنرانان مراسم درباره ویژگی‌های آواز بنان نکاتی را بیان خواهند کرد.

غلامحسین بنان (زاده ۱۰ اردیبهشت ۱۲۹۰ و درگذشته ۸ اسفند ۱۳۶۴) خواننده موسیقی دستگاهی ایرانی بود. او از سال ۱۳۰۶ تا سال ۱۳۴۷ در زمینه موسیقی فعالیت داشت و عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان‌گذار انجمن موسیقی ایران بود. بنان را نخستین خواننده ایرانی آشنا با خط بین‌المللی موسیقی (نُت) دانسته‌اند. جنس صدای وی از نوع باریتون بود. ترانه‌هایی از جمله «بهار دلنشین»، «الهه ناز» و سرود «ای ایران» از آثار شناخته‌شده با صدای بنان هستند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6093445 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر