Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد ضمن اشاره به آغاز طرح طرح ملی "کاشان پایتخت نهج‌البلاغه ایران" گفت: این طرح با هدف تقویت وحدت کشورهای مسلمان پایه‌ریزی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مرتضی خدمتکار ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن آغاز طرح "کاشان پایتخت نهج‌البلاغه ایران" اظهار داشت: ظرفیت‌های فوق‌العاده مردمی کاشان و دیگر ظرفیت‌ها باعث شد تا این شهرستان به عنوان نخستین پایتخت نهج‌البلاغه ایران انتخاب شود و این موضوع جای تبریک دارد و این مهم به واسطه شایستگی‌هایی است که در شهرستان کاشان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هدفگذاری خود را جریان سازی با محوریت معارف نهج البلاغه قرار دادیم و این رویداد منحصر به منطقه کاشان نیست و این جریان‌سازی می‌تواند در بُعد بین‌المللی نیز تاثیرگذار باشد به نحوی که معارف این کتاب باید به تمامی مسلمانان جهان در قالب‌های گوناگون معرفی شود.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد ضمن اشاره به ریل‌گذاری ‌جدید در حوزه نهج‌البلاغه ابراز داشت: استفاده از نخبگان و صاحب نظران در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بر همین اساس یکی از هدفگذاری‌های ما تقویت وجوت ملی و حتی بین‌المللی است و کتاب نهج‌البلاِغه می‌تواند این زمینه را فراهم کند.

برگزاری همایش ملی نهج‌البلاغه در بندرعباس از دریچه دوربین تسنیمنماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: در معرفی نهج‌البلاغه به دنیا موفق نبوده‌ایمآیین اختتامیه دومین همایش ملی نهج‌البلاغه در بندرعباس برگزار شد

خدمتکار با بیان اینکه این رویداد ملی با هدف تقویت وحدت و همدلی در سطح ملی و بین‌المللی پایه‌ریزی شده است، تصریح کرد: نهج‌البلاغه می‌تواند با توجه به شرایط فعلی، کشورهای اسلامی را با یکدیگر هم پیمان کند و در این راستا تقویت بیش از پیش این مهم بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن اشاره به دغدغه‌های متعدد با دیدارهای مسئولان و مدیران کاشانی گفت: این موضوع ما را به افق این طرح خوش‌بین کرده است و به واسطه همین ظرفیت‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفت مسئول و دبیرخانه این طرح ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان است و بر همین اساس تمامی این رویدادها از کاشان نشات می‌گیرد.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایتخت نهج البلاغه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی