Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@08:27:54 GMT

تصادف ساختگی برای قتل همسر و فرزند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۰۸۱۵

تصادف ساختگی برای قتل همسر و فرزند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چند روز قبل خبر سقوط یک خودرو پیکان به دره در یکی از روستاهای بخش لوداب شهرستان بویراحمد به پلیس اعلام شد. در بررسی مأموران مشخص شد که یک دستگاه خودرو پیکان به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده و در این حادثه هر دو سرنشین خودرو که یک زن و فرزند خردسالش بودند، در دم جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده خودرو که همسر این زن بود، مدعی شد خودرو به علت نداشتن ترمز واژگون شده و او توانسته خودش را به بیرون بیندازد اما خودرو به همراه زن و فرزندش به دره سقوط کرده است.

سرهنگ «سعید بالش زر»، رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این پرونده گفت: با توجه به موقعیت محل تصادف و همچنین اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو و نظریه افسر کارشناس پلیس راه در صحنه و برابر اعلام پلیس راه مشخص شد که تصادف ساختگی است، بنابراین بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت و برای بررسی موضوع اکیپی متشکل از کارآگاهان اداره آگاهی استان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، به همراه تعدادی از کارشناسان تصادفات و راننده خودرو در محل وقوع حادثه حاضر شدند.متهم پس از حضور در محل حادثه و بیان اظهارات متناقض به اداره آگاهی استان منتقل شد و در بازجویی‌های اولیه به عمدی بودن این تصادف اعتراف کرد و گفت: من و همسرم با هم اختلاف شدیدی داشتیم. در روز حادثه همسر و فرزند خردسالم را سوار بر خودرو کردم و با صحنه‌سازی و تصادف ساختگی در سه کیلومتری بیرون از روستا، خودرو را از کوه‌ها به سمت دره‌ها بردم و خودم را از خودرو پایین انداختم که با توجه به شدت جراحات و صدمات وارده بر اثر تصادف دو نفر در دم فوت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی عنوان کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

پربیننده ترین آزار و اذیت دختر ۱۴ساله در بوتیک قتل به‌خاطر عکس‌های مادر بیمار کرونایی خودکشی کرد برادرم را قصاص کنید مدیرعامل متواری بانک سرمایه کجاست؟ +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف قتل متهم اختلاف خانوادگی جنایتکار قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آگاهی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دیروز ۳۳ فقره تصادف جرحی و ۲۵۷ فقره تصادف خسارتی در کلانشهر مشهد رخ داده است.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود :مرتکبان ۶ هزار و ۷۳۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۴۲۲ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.   وی ادامه داد: ۶۲ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.   سرهنگ اسدنژاد افزود: سرعت بالا و حرکات نمایشی از مهمترین تخلفات حادثه ساز هستند که حوادث مرگ آفرین در پی دارند، لذا رانندگان باید از انجام این تخلفات به صورت جدی پرهیز کنند.   روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کنند.      

 

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت