Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علی کاظمی منش در جلسه شورای اداری استان تهران که صبح امروز پنج شنبه در شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات و اختلاف نظرهای چند ساله مسوولان شهرستان قرچک و مسوولان راه آهن رفع شده و اقدامات عمرانی دو تقاطع محمدآباد و داودآباد در حال انجام است.

وی گفت: پیمانکار دو تقاطع محمدآباد و داودآباد انتخاب شده است و اقدامات اداری آن انجام شده است و شرکت راه آهن با تمام توان برای اجرای این پروژه در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه آهن استان تهران تصریح کرد: خط انتقال قطار حومه ای سوم و چهارم تهران تا بهمن ماه به اتمام می‌رسد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

کاظمی منش در پایان تاکید کرد: خطوط انتقال سوم و چهارم مختص قطار حومه‌ای تهران و پاکدشت است و ارتباطی با راه‌آهن سمنان و گرمسار ندارد.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران باید پروژه ها را به درستی انجام دهد

محسن خرمی شریف شهردار قرچک نیز در ادامه این جلسه در خصوص انجام پروژه ها عمرانی، گفت: با توافق صورت گرفته پروژه‌ها در حال انجام است و پروژه ها بر اساس توافق دو طرفه انجام می‌شود.

وی گفت: زمین‌هایی که برای احداث ایستگاه مترو اختصاص داده شده بود به شهرداری بازگردانده شده تا با استفاده از ارزش افزوده اقدام به تاسیس مجتمع تجاری و ایستگاه راه آهن خواهیم کرد.

شهردار قرچک در پایان بیان داشت: هدف خدمت گذاری به مردم است و راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز باید پروژه‌ها را به درستی انجام دهد تا مردم بتوانند هر چه سریعتر این پروژه ها که مدت زمان زیادی بر روی زمین مانده استفاده کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران تهران قطار راه آهن پروژه ها راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان