Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری طرح جدولگذاری و بهسازی ۲۴ روستای بخش مرکزی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

سلیمان نظری دوست در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال طرح جدولگذاری و بهسازی معابر روستایی در ۲۴ روستای بخش مرکزی شهرستان آغاز شده و در دست اجرا قرار دارد که این تعداد طرح  برخی به اتمام رسیده و برخی در شرف پایان و تکمیل هستند و ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأکید فرماندار اسدآباد در ابتدای سال جاری نسبت به انجام و تکاپوی فعالیت های عمرانی در سطح روستاها افزود: در حال حاضر در بیش از ۵۰  درصد دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فعالیت های مختلف عمرانی چون جدولگذاری و بهسازی معابر در دست اجرا بوده ودر مراحل پایانی قرار دارد.

نظری دوست با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰۰میلیون تومان در راستای ۵۵۰۰ متر جدولگذاری در برخی از معابر ۲۴ روستای بخش مرکزی هزینه شده، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا قبل از آغاز بارندگی وسرما اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان برای فعالیت های عمرانی این روستاها از محل اعتبارات و بودجه دهیاری ها هزینه شود.

وی در ادامه بیان کرد: امروز در شــرایط اقتصادی تحریم دولت مصمم اســت پروژه هایی که ۵۰ درصد پیشرفت دارند را به اتمام برساند که به تبع تصمیم دولت در استان و شهرستان و بخش مرکزی این موضوع نیز در حال پیگیری بوده و ما شاهد آسفالت راه های روستایی قاسم آباد خنداب، قمشــانه، سیاه گله به سوتپه هســتیم.

نظری دوست با اشاره به اینکه ملحمدره و ویرایی جزء روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی هســتند، گفت: برای روستای گردشگری ملحمدره تاکنون بیش از سه میلیارد تومان در بحث سنگفرش، بهسازی معابر و ... توسط دستگاه های دولتی هزینه شــده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: باتوجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه های سطح منطقه چهار اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد، از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه‌های سطح منطقه ۴ اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد آغاز شده و در همین خصوص در فروردین ماه سال جاری، هزار مترمربع سنگ فرش در خیابان امام خمینی (ره) اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در سطح این منطقه شهری طی اردیبهشت ماه سال جاری افزود: در راستای اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، بهسازی جداول سطح منطقه با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری در دست اجراست.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک ادامه داد: در این خصوص بیش از ۲۰۰ متر طول جدول عرضی، کانیو، ایستاده در خیابان جهانگیری، میرزای شیرازی و تفرش اجرا شده است.

حبیبی ادامه داد: همچنین جداول کانیو واقع در خیابان شهدا کوچه ایمان به طول ۳۰ متر ترمیم و ۸۰ متر جدول تک ایستاده در خیابان میرزایی شیرازی کوچه انتظار، اجرایی شده است.

وی همچنین از اجرای ۳۰۰ تن آسفالت در سطح این منطقه شهری از ابتدا سال جاری در راستای بهبود و ارتقا سطح کیفی معابر خبر داد و گفت: از این حجم آسفالت پخش شده، شهرک قائم، خیابان ادبجو، جهانگیری و… از جمله محله‌هایی بودند که با درخواست شهروندان مورد بهسازی قرار است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک تاکید کرد: طبق سنوات گذشته، از ابتدای سال ۱۴۰۳ در بخش بهسازی و مرمت آسفالت معابر، ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 748506

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان