Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تا زمانی که حزب الله بر لبنان تسلط دارد، دستیابی به صلح با این کشور بعید است. او همچنین در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفت، توافقنامه سازش هیچ بند محرمانه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه تصویب توافق عادی سازی روابط با امارات در کنست گفت: تا زمانی که حزب الله بر لبنان کنترل داشته باشد، صلح واقعی با این کشور وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو از دولت لبنان خواست مذاکرات با دولت رژیم صهیونیستی در خصوص مرزهای آبی را ادامه دهد.

وی گفت: احتمال دارد این مذاکرات نخستین نشانه صلح باشد که ممکن است در آینده محقق شود.

نتانیاهو ضمن دفاع از توافق عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، در اظهارات ضد فلسطینی خود مدعی شد: در منطقه ما قدرتمندان قادر به زنده ماندن هستند، قدرتمندان مورد احترام قرار می‌گیرند، قدرتمندان هم‌پیمان دارند و ضعیفان خوار می‌شوند.

وی همچنین ادعا کرد: شماری از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهند به ما نزدیک شوند و قدرت نظامی ما را دیده و موضعشان را نسبت به ما تغییر داده‌اند.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد: در توافق صلح با امارات بندهای محرمانه وجود ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «فلسطینیان در پایان کار خواهند فهمید که باید اسرائیل را به عنوان یک کشور یهود به رسمیت بشناسند.»

در همین راستا، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون اسرائیل توافق صلح با امارات را ستود اما گفت که نتانیاهو در تمامی مسائل مربوط به ویروس کرونا و اقتصاد شکست خورده است‌.

قرار است امروز در کنست توافقنامه صلح میان رژیم صهیونیستی با امارات به تصویب برسد.

از سوی دیگر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای را در واکنش به مذاکرات لبنانی _ اسرائیلی صادر کرد.

بنیامین نتانیاهو در این بیانیه اعلام کرد: هیئت اسرائیلی مذاکراتی را در خصوص آب‌های اقتصادی میان دولت اسرائیل و لبنان برگزار کرد که اودی ادیری، مدیر کل وزارت انرژی ریاست آن را برعهده داشت و این نخستین دیدار با هیئت لبنانی در پایگاه یونیفل در «الناقوره» بود.

در جریان این دیدار که دیوید شنکر و جان دورشر به عنوان میانجیگران آمریکایی حضور داشتند، اقدامات مربوط به تداوم مذاکرات میان اسرائیل و لبنان و همچنین تعیین دستورکار برای مذاکرات آتی مورد بررسی‌ قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شود که دیدار آتی بین دو طرف طی هفته‌های آتی برگزار شود.

در همین راستا، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، نخستین دور مذاکرات در میان تشدید اقدامات امنیتی ارتش لبنان و نیروهای یونیفل در الناقوره انجام شد و همزمان هلیکوپترهای وابسته به نیروهای یونیفل بر فراز آسمان به پرواز درآمدند.

ارتش لبنان مسیر منتهی به منطقه مرزی را بستند و مانع نزدیک شدن خبرنگاران به این نشست شدند. دولت رژیم صهیونیستی نیز اقدامات امنیتی ویژه‌ای اتخاذ کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط اسرائیل امارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو احتمالا بازداشت شود

طی روز‌های اخیر نتانیاهو تلاش زیادی برای جلوگیری از چنین تحولی انجام داده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن نفاق خواندن این حکم، اعلام کرد در صورت لزوم از «اسرائیل» خارج نخواهیم شد.

در همین رابطه کانال ١٢ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد اسرائیل انتظار دارد دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت نتانیاهو، گالانت و هالیوی را در این هفته صادر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم