Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@04:57:52 GMT

ساخت بیش از ۱۰۰ مدرسه در حاشیه تهران ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۱۰۴۱

ساخت بیش از ۱۰۰ مدرسه در حاشیه تهران ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از  قرچک، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ظهر امروز در حاشیه افتتاح آموزشگاه ۱۵ کلاسه شهرک گلها در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: خدا را شاکریم که در چنین روزی یک آموزشگاه نیز به آموزشگاه ها و مدارس شهرستان قرچک اضافه شد تا دانش آموزان قرچکی از فضای آموزشی این مدرسه بهره لازم و کافی را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: پروژه‌های عشاقی، دبیرستان دختران عترت، مدرسه خیر ساز دربانی و مدرسه شهرک نگارستان با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال ساخت است و به امید خدا اگر مشکل خاصی بوجود نیاید این پروژه درسال تحصیلی بعد به فضاهای آموزشی منطقه اضافه خواهد شد.

صیدلو در خصوص پروژه های در حال ساخت در استان بیان داشت: به همت خیرین نیک اندیش در استان تهران و با کمک دولت و با اعتبار استانی و کشوری در شهرستانهای استان تهران بیش از ۱۰۰ مدرسه در حال ساخت می باشد.

وی در ادامه به خبرنگاران گفت: با ساخت این ۱۰۰ مدرسه بیش از ۱۳۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود که نیازمند یاری دوچندان خیرین مدرسه ساز برای تجهیز و بهره‌برداری است.

یک آموزشگاه ۱۵ کلاسه در قرچک افتتاح شد

روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حاشیه افتتاح این آموزشگاه پسرانه اظهار داشت:  آموزشگاه ۱۵ کلاسه انصارالمهدی در شهرک گلها با اعتبارات عمرانی ساخته شد که امروز با حضور استاندارتهران به بهره برداری رسید.

وی افزود: این آموزشگاه ۱۵ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۸۰ متر مربع احداث شده است.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه  بیان داشت:  تاریخ شروع به کار این پروژه سال ۹۰ بوده که پس از ۹ سال و با استفاده از اعتبارات استانی با حضور استاندار محترم تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران  به بهره‌برداری رسد.

فراهانی در خصوص امکانات آموزشی این اموزشگاه تازه تاسیس بیان کرد: این آموزشگاه دارای دو آزمایشگاه مجزا در حوزه شیمی و فیزیک تجهز شده که از  امکانات  به روز آموزشی برخوردار می باشد 

وی در خصوص تراکم بالای دانش آموزی در منطقه گفت: با توجه به مشکلات و تراکم بالای دانش آموزی در شهرستان و کمبود فضای آموزشی، افتتاح این آموزشگاه می‌تواند تا حد زیادی در تامین فضای آموزشی شهرستان کمک کند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان خاطر نشان کرد: افتتاح این آموزشگاه باعث می‌شود تا تراکم دانش آموزی در منطقه کاهش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مدرسه استان تهران دولت آموزش و پرورش شهرستان آموزشگاه ۱۵ کلاسه استان تهران شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز

در این مراسم از ۱۷ معلم مدرسه دولتی امید در زندان مرکزی تبریز و فعالان آموزشی این زندان قدردانی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه معلم در تربیت و آموزش و ارتقای مهارت و رشد و شکوفایی حوزه‌های مختلف تاکید کرد: اگر از دستگاه تعلیم و تربیت غفلت کنیم خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد می‌شود.

علیلو افزود: متاسفانه دولت‌ها به جایگاه آموزش و پرورش آنچنان که شایسته است توجه نمی‌کنند و بعضا در راستای منافع سیاسی و جناحی خود استفاده کرده اند و معلمان عاشق و دلسوز به خاطر رفتار‌های سیاسی از گردونه خارج شده اند.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه توانمندسازی و آموزش مددجویان از اولویت‌های برنامه‌های تحولی قوه قضائیه است گفت: مدرسه دولتی برای اولین بار در کشور در زندان تبریز برای زندانیان بازمانده از تحصیل دایر شده وتاکنون ۵۸ نفر از آن فارغ التحصیل شده اند.

جوادی تعداد مددجویان در حال تحصیل در این واحد آموزشی را ۲۲۴ نفر در مقاطع تحصیلی نهضت سوادآموزی، ابتدایی و متوسطه عنوان کرد و خواستار مشارکت خیران برای توسعه آموزش در زندان‌های استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد