Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:58:51 GMT

کوچک‌ترین تهدید دشمن را قاطعانه پاسخ می دهیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۱۱۸۷

کوچک‌ترین تهدید دشمن را قاطعانه پاسخ می دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۴ مهرناه سال ۱۳۵۸، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با پیشنهاد مقام معظم رهبری و تصویب معمار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل یافت و ماموریت آن نظارت بر حفظ و اجرای موازین اسلامی و ارائه ارزش‌های اسلامی و ارتقای دانش معنوی کارکنان و خانواده‌های آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اگر امروز شاهد یک ارتش مکتبی، حزب‌الله، شجره طیبه حاصل تلاش کارکنان غیور و روسای عقیدتی سیاسی است. 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب خاطرنشان کرد: پیروزی و توان ما در دوران دفاع مقدس به میزان امکانات در دست نبود بلکه این توان و پیروزی‌ها در اثر اتصال و ارتباط کارکنان و رزمندگان با خداوند متعال بود، زیرا هر جا ارتباط قوی و مستحکم باشد شاهد پیروزی‌ها هستیم. 

وی بیان داشت: ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش حاصل دلاوری اراش جمهوری اسلامی است.

عظیمی با اشاره به بعد از دوران دفاع مقدس، گفت: کارکنان و سربازان بعد از دفاع مقدس در برابر دشمن با نشانه‌گیری جنگ نرم ایستادند و الحمدالله در اثر اعتقادات و معنویت دشمن باز هم شکست خورد. 

وی ابراز داشت: عملکرد ارتش جمهوری اسلامی که در دفاع از استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور، است حال ترجمان وحی الهی شده است به طوریکه ارتشیان قهرمان به عنوان مصداق اشد علی الکفار و در حوزه یاری رساندن و رزمایش کمک‌های مومنانه، امدادرسانی در بحران‌ها جلوتر از همه وارد می‌شوند. 

وی افزود: کوچک‌ترین مورد و احساس خطر در رابطه با کشور اگر حس شود قطعا پاسخ لازم توسط نیروهای مسلح داده می‌شود. 

 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان