Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، عناوین روزنامه های امروز به شرح زیر است:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کسب و کار روزنامه اعتماد ماه هفت عناوین روزنامه های امروز عناوین روزنامه های امروز رکنا عکس فیلم کرونا ایران زن ساعت تلگرام بیمارستان جوان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند، اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است اما تصمیمی هم برای جدایی و انتقال قرضی به تیمی دیگر ندارد. او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

روکه با تمام وجود در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند و در تلاش است که بتواند نظر مساعد ژاوی را در دیدارهای باقی‌مانده یا برای فصل آینده جلب کند و بتواند راهش را به ترکیب اصلی بارسا پیدا کند تا به هدفی که از پیوستن به این باشگاه داشت برسد.

دیگر خبرها

  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳