Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود اکبر ایمانی هافبک تیم فوتبال تراکتور با منصوریان سرمربی تیم بر سر بازوبند کاپیتانی اختلاف پیدا کرده است، این موضوع تکذیب شد.  

محمد رضا اخباری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور در بازی دوستانه این تیم تبریزی برابر تیم نود ارومیه با صلاحدید منصوریان بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست و گفته می‌شود اکبر ایمانی از این موضوع ناراحت شده است و در زمان تعویض با سعید مهری، به طرف نیمکت تیمش نرفته و اعتراض خود را این گونه نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته اکبر ایمانی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: " من به دنبال بازوبند کاپیتانی نیستم. " 

بیشتر بخوانید

تراکتور به مصاف نود ارومیه می‌رود

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور اکبر ایمانی علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره برای سهیلا منصوریان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت.

مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

دیگر خبرها

  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان