Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:32:52 GMT

​گرگان کاندید شهر فعال کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۱۶۶۷

​گرگان کاندید شهر فعال کشور شد

ملایی از کاندید شدن گرگان برای شهر فعال کشور خبر داد و گفت: در کشور هشت شهر کاندیدای شهر فعال شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «افشین ملایی» عصر امروز(پنجشنبه 24 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ای در قالب شهرهای فعال ایران را در مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ادامه داد: مجمع شهرهای فعال دو ماه گذشته در کشور تشکیل شد و هشت کلان شهر کشور به این منظور داوطلب هستند.

 

ملایی بیان کرد: با درایت مدیران شهری استان،  شهر گرگان به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در حوزه سلامت و تندرستی کاندیدای حضور در شهرهای فعال کشور شده است.

 


وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری مدیران شهری کار مطالعاتی و چگونگی زیرساخت ها در حوزه ایجاد پیاده روی ایمن، توسعه مسیرهای دوچرخه سواری و اماکن ورزشی متنوع و  متناسب با اقشار مخالف جامعه ایجاد شود.

 

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ابراز داشت: ظرفیت ملی زیادی در کشور در حوزه تندرستی و ورزش همگانی وجود دارد و اگر این مهم را درک کنیم که وضعیت جامعه از نظر سلامت و کم تحرکی به حد غیر قابل قبولی رسیده است با یک همت ملی می توانیم کارهای بزرگی را در سطح شهرهای مختلف کشور انجام دهیم.

 

ملایی به سبک زندگی غیر فعال در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی ترین راهبردها ایجاد هم افزایی در سطح ملی برای توسعه تندرستی در جامعه است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر فعال افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرا شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهرها با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده که نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

وی شهرهای مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهرهای مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

حسینی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریاپایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد که در اجرایی‌شدن شهرهای مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، گفت: شهرهای مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها می‌شود.

در این آئین قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

کد خبر 6090286

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد