Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای نتایج پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور را بر روی سایت سازمان سنجش اعلام کرد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، متن اطلاعیه پذیرش بدون کنکور دانشگاهها به شرح زیر می باشد:

به اطلاع متقاضیان پذیرفته ‌شده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، مجازی، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 می‌رساند که همه پذیرفته‌شدگان می‌بایست با در دست داشتن مدارک لازم مندرج در بند «ب» این اطلاعیه و مطابق جدول برنامه زمانی ذیل به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه ضرورت دارد ابتدا در تاریخ 99/07/27 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه ‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل مؤسسات لازم است مطابق روزهای تعیین شده طبق جدول مندرج در فایل اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمایند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعلام نتایج نتایج کنکور اعلام نتایج کنکور اعلام نتایج بدون کنکور پذیرفته شدگان محل قبولی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز

به گزارش ورزش سه، با توجه به نتایج اخیر دو تیم تراکتور و استقلال بنظر می رسد این بازی هم جذاب دیدنی و البته همراه با گل خواهد بود. این دو تیم از بازی برگشت لیگ نوزدهم تا کنون هرگز به تساوی بدون گل نرسیده اند و جالب آنکه آخرین تساوی شان در تبریز نیز به بهمن ماه 1396 بر می گردد.

جایی که شاگردان وینفرد شفر و یحیی گل محمدی در هوای سرد تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. سیدحسین حسینی ستاره اول آن دیدار بود و چندین موقعیت گل را از بازیکنان تراکتور مهار کرد. در پایان آن فصل استقلال سوم شدو تراکتور در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

از آن بازی تاکنون دو تیم پنج مرتبه در تبریز به مصاف هم رفتند که نتایج ذیل رقم خورده است:

تراکتور 1-0 استقلال (1397)
تراکتور 2-4 استقلال (1398)
تراکتور 1-3 استقلال (1399)
تراکتور 0-1 استقلال (1400)
تراکتور 2-0 استقلال (1401)

دیگر خبرها

  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود/جدول دروس تغییر می‌کند
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران