Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعاقب انتشار خبری مبنی بر درگذشت همکار صدیق و وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، با پیگیری بعمل آمده شهادت شهید ستوان یکم "داراب عمرانی" تایید شد که بدین وسیله شهادت این افسر غیور را به محضر مردم شریف استان، خانواده معظم ایشان و همکاران خدوم در فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سرهنگ کیقباد مصطفایی" با تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان برکف نیروی انتظامی افزود: پلیس با تمام توان مبارزه با قاچاقچیان و افرادی که در صدد تخطی از قانون هستند را ادامه می دهند و شهادت این همکار وظیفه شناس عزم مأموران را برای برخورد قاطع با چنین افرادی را چند برابر می کند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مجموعه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت این شهید گرانقدر را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و بیت داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نماید.
گفتنی است؛ ستوان یکم شهید "داراب عمرانی" ۴۶ ساله دارای دو فرزند و برادر شهید می باشد.
این شهید شجاع انقلابی و فداکار نقش زیادی در تامین امنیت شهروندان و پیشگیری از وقوع جرایم را در کارنامه کاری خود داشته است.
اجرای مراسم تشییع و وداع با این شهید عزیز متعاقباً و در اطلاعیه های بعدی از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس استان به استحضار مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان خواهد رسید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد شهادت نیروی انتظامی ماموريت کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد از پیدا شدن جسد خانم غرق شده توسط نجاتگران هلال احمر استان پس از ۶ ساعت عملیات خبر داد.

«کاظم فلاحی دوست» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد