Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، بعد از آنکه گروه‌های فلسطینی در لبنان گرد هم آمدند، اکنون سفیر فلسطین در الجزائر از آمادگی این کشور برای میزبانی نشست جدید گروه‌های فلسطینی خبر داد.

«امین مقبول» سفیر فلسطین در الجزائر گفت که این کشور برای میزبانی نشست گروه‌های فلسطینی جهت بررسی مقدمات برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری، اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقبول گفت که «عمار بلحیمر» وزیر اطلاع‌رسانی و سخنگوی رسمی دولت الجزائر موافقت این کشور با میزبانی نشست گروه‌های فلسطینی را به او ابلاغ کرده است.

او افزود که قرار است پیش از انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین، از ۱۴ دبیرکل گروه‌های فلسطینی برای شرکت در این نشست دعوت به عمل آید.

وی در مصاحبه با وبگاه «شهاب برس» تصریح کرد که حساسیت‌هایی از سوی برخی کشورهای عربی و منطقه‌ای درباره میزبانی نشست گروه‌های فلسطینی وجود دارد.

سفیر فلسطین در الجزائر همچنین از الجزائر به دلیل پذیرش میزبانی این نشست قدردانی کرد.

پیشتر «صبری بوقادوم» وزیر خارجه الجزائر در نشست اخیر وزرای خارجه عرب از تمامی گروه‌های فلسطینی برای پیشرفت در روند آشتی و اولویت دادن به این مسئله درخواست کرده بود.

ترکیه اخیرا میزبان نشست جنبش‌های فتح و حماس شد که طی آن پرونده آشتی ملی و پایان دادن به دودستگی‌ها و نیز برگزاری انتخابات سراسری بررسی شد. بعد از آن نیز گروه‌های فلسطینی در لبنان گرد هم آمدند که در نوع خود در سال‌های اخیر بی‌سابقه بود.

پیش از این برخی رسانه‌ها گزارش دادند که مصر با میزبانی نشست فتح و حماس در قاهره مخالفت کرده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گروه های فلسطینی الجزائر میزبان نشست گروه های فلسطینی میزبانی نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ عسکریان در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور با قدردانی از شرکت‌های حامی این کنفرانس، گفت: در ایام برگزاری همایش، ۱۶ کارگروه تخصصی و چهار میزگرد در صنعت برق با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد که آمار بسیار خوبی است.

وی افزود: این کنفرانس از سال ۷۷ شروع به کار کرده و تاکنون دستاورد‌های بسیار خوبی در صنعت برق داشته است.

عسکریان ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

وی گفت: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.


دیگر خبرها

  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • میزبانی مردم کوهبنان از یک شهید گمنام
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا