Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که اگر کراواتی به او بدهند، آن را استفاده می کند یا خیر گفت: نه، دوست ندارم استفاده کنم.

اردشیر احمدی کارگردان، مجری و فعال محیط زیست در صفحه اینستاگرام خود یک دقیقه از مستندش را منتشر کرده است. در این ویدئو وی با احمدی‌نژاد گفت‌وگو می‌کند و نظر وی را درباره کراوات زدن جویا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور سابق درباره کراوات زدن خود گفت: هیچ وقت کراوات زدن را دوستن نداشتم و به این معنی که آن را چیز بدی بدانم نیست.

وی در پاسخ به این سوال که اگر کراواتی به او بدهند، آن را استفاده می کند یا خیر گفت: نه، دوست ندارم استفاده کنم.

احمدی نژاد با اشاره کراوات اردشیر احمدی گفت: شما کراوات دارید و من که کنار شما ایستاده ام، احساسی ندارد.

رئیس دولت بهار در برابر اصرار اردشیر احمدی مبنی بر کراوات زدن گفت: لباس تحمیلی است؟ چرا تحمیل کنیم؟ هر کس لباس خودش را دارد.

او در بخش دیگری از این ویدیو خطاب به اردشیر احمدی بیان کرد: داداش جون گرونه، گرون و نمی صرفد؛ پیراهن ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین رئیس جمهور دولت های نهم و دهم در پاسخ به این سوال که آیا شما پیراهن مارک  یا ۴۰۰ دلاری می خرید، گفت: خیر. 

/خبرآنلاین 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کراوات زدن احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز سه‌شنبه ظلم نیروی پلیس آمریکا به دانشجویان جوانی را که در مخالفت با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات می‌کنند، محکوم کرد.

براساس گزارش المیادین، مادورو از جوانان در سراسر جهان خواست تا برای محکوم کردن نسل کشی علیه مردم فلسطین به خیابان‌ها بیایند. رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد برای جوانان آمریکا احترام مطلق قائل است، زیرا آنها در مبارزه خود برای صلح مستحق احترام هستند. او همچنین توصیف نتانیاهو از آنها به عنوان نازی‌ها را محکوم کرد.

سرعت اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در رد تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار‌های نسل‌کشی علیه غیرنظامیان فلسطینی در این نوار افزایش یافته است.  این در شرایطی است که مدیریت دانشگاه‌ها با فراخوان به پراکندگی تحصن‌ها و اعمال زور در برخی از آن‌ها در تلاش برای سرکوب جنبش‌های دانشجویی هستند.

چند روز پیش، ائتلاف بولیواری برای مردم آمریکای لاتین موسوم به اتحاد آلبا (ALBA) خواستار پاسخگویی رژیم جنایتکار و حامیان آن برای جنایات نسل کشی در فلسطین اشغالی شد. اعضای این اتحادیه حمایت خود را از عضویت فوری فلسطین در سازمان ملل متحد، به عنوان اقدامی عادلانه و ضروری که به حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین کمک می‌کند، ابراز کردند.

شرکت کنندگان همچنین خواستار پاسخگویی و دستگیری اعضای رژیم صهیونیستی و حامیان آن شدند، زیرا آنها مسئول جنایات ارتکابی علیه فلسطینی‌ها مطابق با قوانین بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!