Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم صدور مجوز برای برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

به گزارش عصر ایران نرگس آبیار کارگردان سینمای ایران در صفحه اینستاگرامش نوشت:


چرا به برنامه اینترنتی عادل فردوسی پور، مجوز داده نشد؟!!!!

از وظایف اولیه و ثانویه رسانه‌‌ها که بگذریم، محبوبیت مهم‌ترین فاکتوری‌ست که برد و باخت رسانه یا همان زنده ماندنش وابسته به آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مثلا همین اینستاگرام، هربار که شایعه فیلتر شدنش می‌آید، مو به تنمان سیخ می‌شود چرا؟ نه فقط بخاطر اینکه در این پلتفرم خارجی عکس‌ها و ویدیوهای رنگ به رنگ می‌بینیم! نه چون اکثریت‌مان با هر نوع نگرش و اعتقادی در آن هستیم، محتواهایی که می‌خواهیم را خودمان انتخاب می‌کنیم. صدای هم را می‌شنویم، کنار هم می‌خندیم، بحث می‌کنیم، جشن می‌گیریم و حتی عزاداری...

شاید شنیدنش برای خیلی‌ها سخت باشد اما اینستاگرام برای ما جماعت ایرانی که حرف و درد برای گفتن زیاد دارد بجای صدا و سیما، ملی‌ست...

راستش تقصیر من و شما و هیچ کدام از ماها که پای تلویزیون می‌نشستیم و یکی از بالای پشت بام آنتن را جابجا می‌کرد تا برفک‌های تصویر کمتر شود، نبود و نیست که حالا شبکه‌های صدا و سیما خریداری ندارد. مثالش حذف بی‌دلیل عادل فردوسی پور...

عادل ابروی صداوسیما بود و یک تنه تمام گیرنده‌ها را به خود می‌کشید، اما چه دلیلی داشت که او هم از صفحه تلویزیون برداشته و این ظرفیت عالی و سالم جذب مخاطب حذف شود؟

تلخ‌تر از آن جنگ صدا و سیما با عادل است که میلی به بودن او حتی در شبکه‌های اینترنتی ندارد.

واقعا دلیل از دست دادن این دستاوردها را متوجه نمی‌شوم.

لینک کوتاه: asriran.com/0039VZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نرگس آبیار عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران

سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عادل فردوسی‌پور سورپرایز شد
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک