Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه قزوین گفت: مردم استان قزوین در تشییع پیکر پاک شهید «ذکریا شیری» پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به بهترین شکل رعایت کنند تا سلامت کسی در این میان تهدید نشود. - اخبار استانها -

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین ورود پیکر شهید «ذکریا شیری» به استان قزوین را پایان غربت چند ساله این شهید مدافع حرم دانست و اظهار داشت: اولویت مردم در تشییع پیکر پاک شهید ذکریا شیری رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا باشد تا سلامت کسی در این میان تهدید نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مطمئن هستیم که با تمهیدات اندیشیده‌شده مراسم تشییع و به ‌خاک ‌سپاری این شهید عزیز در نهایت رونق و شکوه برگزار خواهد شد؛ اما در این میان نباید از خطرات ویروس منحوس کرونا هم غافل باشیم و مردم انقلابی قزوین باید تلاش کنند که به مانند گذشته از این امتحان هم سربلند بیرون بیایند.

عابدینی با تاکید بر لزوم ساماندهی قوی مراسم‌های بزرگداشت و تشییع این شهید ادامه داد:‌ با توجه به اینکه ظرف امروز، فردا و پس‌فردا مراسم‌هایی در گرامیداشت این شهید در مساجد بزرگ شهر و استان قزوین برگزار می‌شود، مردم مؤمن قزوین باید مانند همیشه رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی در این قبیل مراسم را در اولویت خود قرار دهند.

مستند شهید مدافع حرم "ذکریا شیری" از شبکه استان قزوین پخش می‌شودآیین گرامیداشت شهید مدافع حرم "ذکریا شیری" در قزوین برگزار می‌شودیادواره شهید مدافع‌حرم زکریا شیری در قزوین برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه مردم قزوین در دفاع از حرم حضرت زینب(س) کارنامه درخشانی دارند، گفت: بدون شک مجاهدت‌های شهید ذکریا شیری برگی زرین در این کارنامه درخشان است و رسیدن این شهید والامقام به نقطه شهادت بهترین نمره‌ای است که رزمندگان اسلام در دفاع از حریم اسلام و مسلمین کسب می‌کنند.

عابدینی با یادآوری این جمله که «شهادت هنر مردان خداست» افزود: بنابراین باید بدانیم که پاسداری از آرمان و اهداف شهدا هم هنر مردم انقلابی و مؤمن است و هیچ‌گاه نباید اجازه دهیم فرهنگ شهادت در جامعه ما تضعیف شود؛ چرا که تضعیف این فرهنگ زمینه را برای استیلای دشمنان مستکبر ملت ایران فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم شهید ویروس کرونا استانداری قزوین شهدای مدافع حرم شهید ویروس کرونا استانداری قزوین شهید مدافع حرم استان قزوین ذکریا شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است